امروز:5 اردیبهشت 1403

ادغام Wallet اندروید و Maps توسط گوگل

سرویس Wallet  گوگل که با پتنت‌هایی سرویس Scaftcard تقویت شده است، حالا یکی از بازیگران اصلی حوزه پرداخت موبایل به شمار می‌رود و حالا اخباری مبنی بر ادغام این سرویس با Google Maps منتشر شده است که به قدرتمندتر شدن این سرویس کمک خواهد کرد.

 

گوگل پس از خرید پتنت های سرویس Scaftcard نشان داده که تصمیم گرفته است در زمنیه پرداخت موبایل به طور جدی حضور داشته باشد.

همانطور که پیش از این گفته‌ایم؛ سرویس Wallet از  NFC و نوارهای مغناطیسی پشتیبانی می کند و این یعنی Wallet هم حالا در ۳۰ میلیون موقعیت دنیا قابل استفاده است و با ادغام Google Maps به Wallet  کاربران این سرویس می‌توانند با نگاه کردن به قبض صادر شده ، موقعیت فروشگاه صادر کننده قبض را بر روی نقشه‌های گوگل مشاهده نمایند.

Wallet همچنین امکان مشاهده پیشینه ای از معاملات خود براساس نام فروشنده و کالای خریداری شده یا هر کلمه کلیدی دیگری را فراهم می‌کند.

نظر شما چیست؟؟ چقدر طول خواهد کشید که ما در ایران نیز به این فناوری‌ها دسترسی داشته باشیم و زحمت حمل کارت‌های بانکی را به فراموشی بسپاریم؟

سخت بر این اعتقادم که امپراطوری بعدی جهان را گوگل بنا خواهد نهاد و من علاقه‌مندم تاریخ شکل گرفتن این امپراطوری را مکتوب کنم.