امروز:9 فروردین 1403

تصاویر فاش شده از دو گوشی هواوی Honor 7 و Honor 7 Plus

گوشی‌های چینی به مقرون به صرفه بودن معروف هستند که هوآوی معروف‌ترین‌ آن‌هاست. سال پیش گوشی Honor 6 هوآوی به عنوان یکی از بهترین گزینه‌های خرید نسبت به قیمتی خود بود. حالا به نظر می‌رسد این کمپانی چینی بعد از معرفی گوشی P8 به عنوان پرچمدار خود قصد دارد از دو دستگاه Honor 7 و Honor 7 Plus پرده بردارد.

 

با توجه به تصاویر منتشر شده و همچنین با توجه به شایعات موجود، این دو گوشی از طراحی و کیفیت ساخت سطح بالایی برخورد می‌باشند و همچنین 7 Honor فلزی است و در مقایسه با Honor 6 نمایشگر بزرگتری داشته باشد.

 

 

Alleged-Huawei-Honor-7-and-

Alleged-Huawei-Honor-7-and-1111

 

 

همچنین گوشی Honor 7 همانند اسند میت 7 و بر خلاف P8 در پشت خود از سنسور اثر انگشت بهره خواهد برد. علاوه بر این، تصویر دیگری منتشر شده که نشان می‌دهد Honor 7 Plus قرار است از دو دوربین برای نمایش عمق تصویر استفاده کند.

 

 

Alleged-Huawei-Honor-7-and-Honor-7-Plus 3

 

این دو گوشی تا قبل از تابستان معرفی نخواهند شد، ولی انتظار می‌رود که شاهد حضور نمایشگرهای 5.6 اینچی، تراشه Kirin 930/935، رم 3 گیگابایتی و سیستم عامل اندروید 5 آب نبات چوبی در کنار رابط کاربری اختصاصی Emotion UI هوآوی باشیم.

سخت بر این اعتقادم که امپراطوری بعدی جهان را گوگل بنا خواهد نهاد و من علاقه‌مندم تاریخ شکل گرفتن این امپراطوری را مکتوب کنم.