امروز:10 فروردین 1403

گزارش مالی اچ‌تی‌سی برای سه ماهه اول 2015: درآمد 1.36 میلیارد دلاری

اچ‌تی‌سی گزارش مالی مربوط به سه‌ماهه‌ی اول 2015 را منتشر کرد  و معلوم شد این کمپانی تایوانی 11.8 میلیون دلار سود خالص داشته است و درآمد این کمپانی از مدت مشابه سال قبل بیشتر بوده است. بنابراین به نظر می‌رسد اچ‌تی‌سی در حال بازگشت به سوددهی است.

 

اچ‌تی‌سی در گزارش مالی مربوط به سه ماهه اول سال 2015 اذعان کرده است این کمپانی از 11.8 میلیون دلار درآمد خود 1.36 میلیارد دلار سود کرده است و بر این اساس سوددهی اچ‌تی‌سی از مدت مشابه سال گذشته میلادی بیشتر بوده است. اچ‌تی‌سی افزایش درآمد خود را مربوط به تمرکز روی بازاریابی متمرکز و هدفمند عنوان کرده است.

اچ‌تی‌سی گوشی‌های‌هوشمند وان M9 و وان +M9 را از مهم‌ترین دلایل افزایش درآمد خود در فصل بهار سال 2015 می‌داند. اچ‌تی‌سی همچنین همکاری با کمپانی‌های Valve و Under Armour را نیز به‌ عنوان عواملی برای افزایش درآمد اشاره کرده است. با این حال حاشیه‌ی سود اچ‌تی‌سی در سه ماهه‌ی اول 2015 نزدیک به 19.7 درصد بوده که در مقایسه با حاشیه‌ی سود 21 درصدی مدت مشابه سال گذشته، افت داشته است.

بدون شک فصل جاری را مهم‌ترین فصل برای اچ‌تی‌سی است، چراکه این کمپانی از تمام ظرفیت گوشی‌هوشمند خود، وان M9 استفاده خواهد کرد.

اچ‌تی‌سی انتظار دارد تا در سه‌ماهه‌ی پیشرو بتواند درآمدی 1.5 تا 1.67 میلیارد دلاری کسب کند. همچنین این کمپانی حاشیه‌ی سود خود را 23 تا 23.5 درصد تخمین می‌زند.

 

سخت بر این اعتقادم که امپراطوری بعدی جهان را گوگل بنا خواهد نهاد و من علاقه‌مندم تاریخ شکل گرفتن این امپراطوری را مکتوب کنم.