امروز:6 اردیبهشت 1403

مایکروسافت پروژه ی Astoria را برای انتقال اپلیکیشن های اندروید به ویندوز 10 معرفی کرد

مایکروسافت در حال حل کردن مشکل بزرگ سیستم عامل خود است. بله سیستم عامل ویندوز با کم بودن برنامه ها در نسخه ی موبایل رو به روست. شما با کمی جستجو می توانید لیستی از بسیاری از برنامه های محبوب را بیابید که برای اندروید و iOS وجود دارند اما ویندوز فون از آن ها بی بهره است. اینجا جایی است که مایکروسافت وارد عمل شده است. مایکروسافت برای ویندوز 10 خود خبر های خوبی را برای دوستداران ویندوز 10 آورده است و آن انتقال برنامه های اندروید و iOS به ویندوز 10 می باشد. چندی پیش مایکروسافت از پروژه ی Islandwood برای انتقال برنامه های iOS به ویندوز 10 پرده برداشت و اینک مایکروسافت از پروژه ی Astoria پرده برداشته است. با آریامونز همراه باشید.

امروز مایکروسافت با انتشار ویدئویی رسما از پروژه ی خود یعنی Astoria پرده برداشت. در این ویدئو مدیر برنامه ی سیستم عامل مایکروسافت یعنی آگنشکا گیرلینگ از این پروژه بیشتر برای مخاطبان صحبت می کند.

توسعه دهندگان در این پروژه به راحتی و با تغییرات اندک در کد های خود می توانند برنامه خود را به برنامه ی ویندوز 10 تبدیل کنند. در این پروژه توسعه دهندگان به راحتی می توانند از کتابخانه ی مایکروسافت برای برنامه های اندرویدی خود استفاده کنند و همچنین برنامه های خود را به راحتی در فروشگاه ویندوز قرار دهند و بابت آن پول دریافت کنند.

مایکروسافت زمان عرضه این ابزار را هنگام انتشار ویندوز RTM اعلام کرده است. با این کار به راحت مایکروسافت جایگاه از دست رفته ی خود در عرصه ی صنعت موبایل را می تواند پس بگیرد.