امروز:7 اردیبهشت 1403

تصاویر گوشی جدید تایزنی سامسونگ با نام Z2 منتشر شد

سامسونگ سیستم جدید خود را با نام تایزن را معرفی کرده است. سامسونگ اولین گوشی با سیستم عامل تایزن را با نام Z1 را معرفی کرد. اینک خبر ها و عکس هایی از نسل جدید این گوشی یعنی Z2 منتشر شده است. با آریامونز همراه باشید.

این گوشی سامسونگ با توجه به تصاویر بسیار شبیه به گوشی های اندرویدی است. شما می توانید به راحتی این شباهت را از دکمه ی هوم این گوشی درک کنید. به نظر می رسد که این سیستم عامل به بلوغ کامل و ابتکار نرسیده است و فقط به عنوان یک سیستم عامل عرضه شده است. این گوشی تا اندازه ای از نظر ظاهری از Z1 بهتر است. سامسونگ چند روز پیش فروشگاه تایزن خود را در کشور های مختلف جهان در دسترس قرار داد.

یکی از مهمترین مواردی که در مورد سیستم عامل تایزن مورد بررسی است آن کمبود توسعه دهنده ی برنامه می باشد. برای مثال بیان شده است که برنامه های تایزن از زمان معرفی Z1 تا به اکنون تغییر نکرده است و این هشداری برای اینده ی این سیستم عامل می باشد.

بر اساس شایعات این گوشی با پردازنده ی 4 هسته ای 32 بیتی و به همراه یک گیگابایت رم عرضه خواهد شد. نمایشگر این گوشی نیز از نوع TFT lcd می باشد و رزولوشن بالایی نخواهد داشت. رایط کاربری این گوشی تایزن 3 می باشد و باتری ان نیز یک باتری 2000 میلی آمپر ساعتی می باشد.

samsung-z2-leaked-1 samsung-z2-leaked-2 samsung-z2-leaked-3

 

اشتراک گذاری