امروز:9 فروردین 1403

دانلود کنید: استیکر های فارسی تلگرام

تلگرام یکی از پیام رسان های محبوب این روز هاست. این پیام رسان علاوه بر سرعت بالا از امنیت زیادی برخوردار بوده و همچنین برای پلتفرم های مختلف نیز برنامه های مجزا ارائه کرده است و از اکثر پلتفرم ها پشتیبانی می کند. این پیغام رسان در روزهای اول شروع فعالیت خود با با قرار دادن جایزه برای هک پیام های مدیر این کمپانی در پی جذب مخاطب بر آمد. حالا این پیام رسان هر روز کاربران جدیدی به خود می بیند و در ایران نیز این پیام رسان به سرعت زیادی در حال منتشر شدن است. یکی از ویژگی های دیگری که این پیام رسان را جذاب می کند امکان ارسال فایل با حجم یک گیگ می باشد. این جاست که تلگرام در صدر می درخشد. ما در آریامونز تعدادی از استیکر های فارسی تلگرام را برای شما آماده کرده ایم. در این بین استیکر های بازی کلش آو کلنز و منیون های بسیار جذاب هستند. با آریامونز همراه باشید.

شما برای دانلود این استیکر های باید ابتدا اخرین ورژن از تلگرام را بر روی گوشی خود نصب کنید. سپس با گوشی به سایت آریامونز آمده و بر روی این لینک این استیکر ها کلیک کنید تا به گوشی شما اضافه شود.

Https://telegram.me/addstickers/glory1

Https://telegram.me/addstickers/glory2

Https://telegram.me/addstickers/glory3

Https://telegram.me/addstickers/glory4

https://telegram.me/addstickers/Animals

https://telegram.me/addstickers/Flags

https://telegram.me/addstickers/Vicky

Https://telegram.me/addstickers/glory5

https://telegram.me/addstickers/Unofficial

https://telegram.me/addstickers/stickerdogs

https://telegram.me/addstickers/penguin

https://telegram.me/addstickers/pidgeons

نظر شما در مورد این استیکر های و برنامه تلگرام چیست؟ شما همچنین می توانید آموزش تلگرام سوالات خود را در مورد آن در این مطلب مطرح کنید.