امروز:4 اردیبهشت 1403

منبع ژاپنی: آیفون 6‎اس و آیفون 6‎اس پلاس به دوربین 12 مگاپیکسل سونی مجهز خواهند شد

در گذشته در مورد آیفون 6‎اس خبر های زیادی منتشر شد. یکی از مهمترین خبر هایی که در مورد آیفون 6S منتشر شد درباره ی دوربین این گوشی بود. بر اساس گفته ها قرا است آیفون 6‎اس با یک دوربین 12 مگاپیکسلی معرفی شود. اما این حرف های در حال حاضر قوت بیشتری گرفته است و از یک شایعه به یک خبر مهم تبدیل شده است. یک منبع ژاپنی از استفاده اپل از دوربین 12 مگاپیکسلی سونی در گوشی های آیفون خبر داد. با آریامونز همراه باشید.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از منبع خبری ژاپنی، اپل قرار است از یک دوربین RGBW در گوشی خود استفاده کند. این دوربین ساخت سونی خواهد بود. به احتمال زیاد اپل از همین دوربین با کمی امکانات بیشتر در آیفون 6S پلاس استفاده کند.

شاید در ابتدا از مفهوم RGBW سر در نیاورده باشید. اما مفهوم سختی نیست! این نوع دوربین برای فوکوس خودکار سریع تر و عکس برداری در نور کم بسیار مناسب است  و به احتمال زیاد اپل از این رو این نوع دوربین را استفاده خواهد کرد.

 

در گذشته در مورد آیفون 6‎اس و 6‎اس پلاس می دانستیم که این گوشی ها با یک رم 2 گیگابایت قرار است معرفی شود و همچنین از تکنولوژی فورس تاچ در این دو گوشی استفاده خواهد شد.