امروز:31 فروردین 1403

بنچمارک اکسپریا زد 3 پلاس منتشر شد

اکسپریا Z3 پلاس معرفی شد. اینک نوبت به بررسی این تلفن هوشمند سال 2015 سونی بپردازیم. یکی از مهمترین موارد در بررسی گوشی های مختلف مقایسه ی بنچمارک هایی است که این دیوایس ها به دست می آورند. یکی از اولین تست هایی که در مورد اکسپریا زد 3 پلاس انجام شده است تست بنچمارک این گوشی است. در یک کلام می توان گفت که این گوشی پیشرفت داشته است اما تاب و توان رقابت با رقبای دیگر را ندارد. با آریامونز همراه باشید.

گوشی اکسپریا زد 3 پلاس گوشی جدید سونی برای سال 2015 می باشد. این گوشی دارای یک صفحه نمایش 5.2 اینچی از نوع IPS بوده و طراحی آن نسبت به طراحی گذشته سری زد کمی تغییر کرده است. از مهمترین مواردی که می توان در تغییر طراحی این گوشی به آن اشاره کرد می تواند فریم فلزی این گوشی باشد. در درون این گوشی پردازنده ی 8 هسته ای اسنپدراگون 810 قرار دارد و در کنار این پردازنده یک رم 3 گیگابایت در درون این دستگاه قرار گرفته است.

همانطور که بنچمارک اکسپریا زد 3 پلاس را در زیر می بینید این گوشی در رده ی چهارم گوشی های اندرویدی قرار دارد. این گوشیدر تست  AnTuTu با کسب امتیاز 59875 بالاتر از الجی جی 4 بوده و عملکرد ضعیف تری را نسبت به اچ تی سی ام 9 و گلکسی اس 6 های سامسونگ داشته است.

 

1

2

 

 

 

در تست باتری نیز این گوشی دما را در بالاترین مقدار 40.2 درجه سانتی گراد نشان داده شده است که نسبت از اسنپدراگون 810 بسیار خوب می باشد.

CPU-temperature-after-the-testing-was-done

نظر شما در مورد قدرت اکسپریا زد 3 پلاس و قدرت برند سونی در بین دیگر برند ها چیست؟ با آریامونز در میان بگذارید