امروز:10 فروردین 1403

بلک بری در گوشی جدیدش از سیستم عامل اندروید استفاده می کند

رویترز اعلام کرده است که بلک بری می خواهد به جمع سیستم عامل های اندروید بپیوندد و از این سیستم عامل برای گوشی های خود استفاده کند .

شرکت کانادایی بلک بری سهم زیادی در بازار گوشی های هوشمند ندارد و انتظار دارد با استفاده از سیستم عامل اندروید در نسل جدید گوشی های هوشمند خود بتواند کاربران بیشتری را جذب کند و سهم خود را در بازار رقابتی از 1 درصد افزایش دهد .

بلک بری می خواهد حضوری متفاوت در دنیای اندروید داشته باشد و از رقبای خود جلوتر برود ، شنیده ها حاکی از این است که شرکت بلک بری قصد دارد موبایلی عرضه کند که صفحه کلید کشویی دارد و از سیستم عامل اندروید استفاده می کند .

البته شرکت سازنده بلک بری قبلا در سیستم عامل BlackBerry 10 از اپلیکیشن های اندروید استفاده کرده است مانند اپلیکشین BBM Messenger که یک برنامه اندرویدی است و این نشان می دهد که این شرکت قبل از این استفاده از اندروید را در برنامه خود داشته است .

کارکنان و مدیران بلک بری می گویند : سیستم عامل BlackBerry 10 سیستم عاملی است که امنیت خوبی را در اختیار کاربران قرار می دهد و این یک ویژگی خوب و منحصر به فرد در میان رقبایمان است و در مورد شایعات نظری نمی دهیم .
استفاده از سرویس امنیتی بلک بری روی سیستم عامل اندروید کاربران زیادی را مجذوب خود خواهد کرد و تاثیر مثبتی روی پیشرفت این شرکت سازنده گوشی های هوشمند خواهد داشت . بلک بری پیش از این نرم افزار Knox که یک نرم افزار امنیتی است را در اختیار کاربران گوشی های سامسونگ قرار داده است .

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم