امروز:7 اردیبهشت 1403

تبلت تاشدنی سامسونگ به اسمارت فون تبدیل می شود

شرکت های بزرگ تولید کننده گوشی های هوشمند ،تبلت و لپ تاپ در ارائه یک محصول جدید و خاص با هم رقابت می کنند تا بتوانند کاربران بیشتری را جذب کنند و کاربران نیز همواره به دنبال تازه های دنیای تکنولوژی هستند .
سامسونگ قصد دارد در صفحه نمایش تبلت یک اقدام منحصر به فرد انجام دهد و در این زمینه نوآوری داشته باشد . این شرکت بزرگ کره ای در سال های اخیر سرمایه گذاری زیادی در تولید صفحه نمایش های انعطاف پذیر کرده است و می خواهد تبلتی که قابلیت خم شدن دارد را به بازار عرضه کند و در اختیار علاقه مندان قرار دهد .

ساخت تبلت تا شدنی تا به حال از سوی هیچ شرکتی مطرح نشده است اما سامسونگ می خواهد این بار برای ساخت سری جدید تبلت از نمایشگر بزرگ با قابلیت تا شدن استفاده کند . براساس خبری از اداره حمایت از ثبت اختراع کره جنوبی ، سامسونگ در سال 2013 پتنتی را ثبت کرده است که این امکان را به شرکت سازنده می دهد که تبلت را از سه قسمت تا کند که پس از خم کردن تبلت به اندازه یک گوشی هوشمند شود و کاربر در آن واحد هم یک تبلت با قابلیت های به روز و هم یک اسمارت فون داشته باشد .

samsung-foldable-tablet-2-640x496-581x450

سامسونگ می خواهد تبلت هایی با سایز بزرگ تولید کند اما با تاشدن تبدیل به یک گوشی هوشمند چند اینچی شود . بعضی از خبرها مبنی بر این است که نمونه اولیه این تبلت ساخته شده است و برای ورود به مرحله تولید صنعتی در حال آماده سازی است .

به احتمال زیاد در چند هفته آینده این شرکت بزرگ سازنده از تبلت منعطف خود که قابلیت تبدیل به گوشی هوشمند دارد رونمایی خواهد کرد .

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم