امروز:10 فروردین 1403

اسمارت فون کشویی Venice بلک بری وارد بازار خواهد شد

بلک بری قصد دارد گوشی هوشمند جدیدی را با نام Venice وارد بازار کند . این گوشی امسال در نمایشگاه MWC به نمایش عموم در آمد و احتمالا این موبایل کشویی همان اسمارت فون اندرویدی این شرکت کانادایی است که قبلا وعده ساخت آن داده شده بود .
برخی منابع اعلام کرده اند که بلک بری می خواهد این گوشی هوشمند را در دو نسخه ارائه کند . یک نسخه را با پلتفرم موبایلی گوگل و نسخه دیگری را با سیستم عامل خودش ارائه دهد .
امروز گزارشی ارائه شد که رازهای بیشتری را از این گوشی کشویی بلک بری فاش می کند . اعلام شده است که این گوشی هوشمند نمایشگری 5.4 اینچی با لبه های خمیده دارد که رزولوشن آن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل خواهد بود . این گوشی یک چیپست 64 بیتی 6 هسته ای اسنپدراگون ۸۰۸ با سرعت کلاک ۱.۸ گیگاهرتز به همراه پردازنده ی گرافیکی آدرنو ۴۱۸ خواهد داشت .

این اسمارت فون جدید بلک بری 3 گیگابایت حافظه رم دارد . دوربین اصلی گوشی 18 مگاپیکسلی است که کیفیت دوربین بی نظیری را خواهد داشد و دوربین جلو ، 5 پیکسلی است که برای تهیه عکس های سلفی با کیفیت مناسب می باشد .
این موبایل در ماه نوامبر امسال رونمایی و در اختیار کاربران مشتاق قرار خواهد گرفت . بلک بری قصد دارد موبایلی با قابلیت های به روز و مطابق با سلیقه کاربران به بازار عرضه کند . آیا این موبایل کشویی بلک بری می تواند جایی در میان سایر محصولات برای خود باز کند و موفقیتی برای این شرکت کانادایی داشته باشد ؟

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم