امروز:10 فروردین 1403

OnePlus 2 از پورت USB نوع C استفاده خواهد کرد

کمپانی وان پلاس در یک کمپین تبلیغاتی که با هدف معرفی نسل جدید گوشی خود به نام OnePlus 2 برپا شده بود اطلاعاتی را منتشر کرد که شامل مشخصات فنی و تیزر های تبلیغاتی در این زمینه بود ،در ضمن این کمپانی از وجود پورت USB نوع C در محصولش خبر داد.

 

همانطور که میدانید ،وان پلاس در هفته ی گذشته تیزری با عنوان استفاده از پردازنده اسنپدراگون 810 در گوشی های خود ،پخش کرد .به تازگی نیز تیزری با عنوان استفاده از پورت های USB نوع C در گوشی های هوشمندش ظاهر شده است. پس بایستی این گوشی را اولین گوشی هوشمندی دانست که از این پورت ها استفاده خواهد کرد.

gsmarena_001

البته این پورت ها در محصولات دیگری نظیر مک بوک 12 اینچی اپل و کروم بوک پیکسل ،گوگل و محصولات سایر تولید کنندگان نیز وجود دارد . اما این کمپانی اعلام کرد که ما قرار است در عرصه گوشی های هوشمند و اضافه کردن به قابلیت های آن از سایر رقیبان پیشی بگیریم.

 

چون این پورت از اندازه ی کوچکی برخوردار است،پس برای گوشی های هوشمند مشکل ساز نیست و به هر شکل دلخواهی میتوان سیم ارتباطی را به آن وصل کرد.

به احتمال خیلی زیاد ما در آینده شاهد این خواهیم بود که این پورت ها همه گیر شده و در سایر محصولات نیز دیده شوند.

سینا بازیار هستم .21 ساله ،کارشناس فناوری اطلاعات و ارتباطات. طراحی سایت و تولید محتوا از عمده فعالیت های بنده است. امیدوارم از مطالبمون لذت ببرید.