امروز:9 فروردین 1403

رونمایی از گوشی لوکسVertu Signature for Bentley

به تازگی کمپانی ورتور از گوشی جدیدش با نام Vertu Signature for Bentley رونمایی کرده که آن را مخصوصا برای صاحبان خودروی بنتلی طراحی کرده است. شرکت خودروسازی بنتلی نیز از همکاری خود با کمپانی ورتور گفته بود و قرار بود با این کمپانی ،اقدام به ساخت گوشی های لوکس کنند. این دو کمپانی در نظر دارند تا پنج سال دیگر یک خط تولید از گوشی های هوشمند را ایجاد کنند.

کمپانی بریتانیایی ورتو از دومین گوشی لوکس خود که با نام Vertu Signature for Bentley است رونمایی کرد این گوشی یک گوشیه کلاسیک است و گران قیمت می باشد.

موادی که برای طراحی این گوشی استفاده شده؛ازهمان مواد بکار برده شده در خودروی لوکس Bentley Mulsanne Speed تشکیل شده که فیبر کربن آن دقیقا مانند نمونه استفاده شده در این خودرو می باشد. البته برای گشت گوشی از مواد استفده شده در خودروی  Beluga Black نیز استفاده کردند. همانطور که در تصویر زیر میبینید، دارای لوگوی خودرو نیز می باشد.

Vertu-Signature-for-Bentley-700x700

صاحبان خودرو میتوانند این گوشی را بر اساس نوع خودروی خود سفارش دهند،اقلامی که می توانند جهت سفارش دادن محصولات خود بکار ببرند مانند انتخاب رنگ بندی های دلخواه  برای چرم گوشی و گنجاندن سنگ های زینتی و قیمتی در آن استفاده کنند. جنس صفحه کلید این گوشی از کریستال یاقوت کبود و دکمه های آن نیز از جنس یاقوت است . بدنه این گوشی از چرم گوساله و تیتانیوم است که بر قیمت آن افزوده و ارزش این محصول را به قیمت تقریبی ۱۳ هزار یورو رسانده است.

لازم به ذکر است که گوشی قبلی این کمپانی Vertu Signature Touch نام داشت که یک گوشی لمسی اندرویدی بود.

این گوشی در بازار انگلیس به قیمت ۱۴٫۵۰۰ پوند به فروش می رسد. قرار است این گوشی در جشنواره Goodwood که 27 شهریور ماه امسال برگزار می شود نیز حضور داشته باشد که در این روز به صورت رسمی از آن رونمایی خواهد شد. علاقمندان به این گوشی لوکس ،می توانند از همین حالا خوشی خود را با سلیقه خود سفارش دهند.

سینا بازیار هستم .21 ساله ،کارشناس فناوری اطلاعات و ارتباطات. طراحی سایت و تولید محتوا از عمده فعالیت های بنده است. امیدوارم از مطالبمون لذت ببرید.