امروز:1 اردیبهشت 1403

بلک بری ایده ی تولید گوشی های آنتی باکتریال را در ذهن دارد

بلک بری در فکر تولید گوشی های بدون باکتری برای استفاده در مراکز بهداشتی

همانطور که می دانید، افرادی که به سمت خرید گوشی های بلک بری می روند ؛آند دسته از کسانی هستند که امنیت اطلاعاتشان برایشان از اهمیت زیادی برخوردار است ،آن ها این گوشی را به همین دلیل انتخاب می کنند.

اکنون نیز بلک بری قصد دارد با ایده ی جدید و منحصر بفردی ،تعداد علاقمندان به گوشی خود را افزایش دهد و دست به تولید گوشی هایی با قابلیت بدون باکتری بزند،اما هنوز اقدامی در این جهت صورت نگرفته است؛ که با این حرکت نیز می تواند دسته ای دیگر را به خود جذب کند که این قابلیت برایشان اهمیت دارد. و تولید گوشی های Antibacterial با هدف استفاده و کاربرد در بیمارستان ها مراکز درمانی که پر اهمیت است ؛شروع می شود.

سرپرست اطلاعات پزشکی مرکز سلامت Mackenzie Health گفت:

برای ما این قضیه بسیار اهمیت دارد که بتوانیم باکتری ها را کنترل کنیم و نگذاریم که این عفونت ها به داخل یا خارج از بیمارستان ،انتقال پیدا کند . طبق آماری که به دست آمده ؛ 20 تا 30 درصد این باکتری ها را گوشی ها و نوک انگشتان اشخاص انتقال می دهند . فرض کنید که پرسنل بیمارستان برای هر بار ورود و خروج از بیمارستان بایستی گوشی های خود را با الکل ضد عفونی کنند که این کار هم سخت و دردسر آفرین است. این عفونت ها هم یکی از دلایل مرگ و میر در بیمارستان ها به حساب می آید.

 

مدیر عامل شرکت بلک بری نیز گفته است با استفاده از گوشی های Antibacterial ؛پرسنل بیمارستان وقت کمتری را صرف پاک سازی گوشی های خود می کنند . وی نیز از همکاری کمپانی با Cisco و ThoughtWire  گفت و خاطر نشان کرد که به کمک این دو کمپانی قرار است نرم افزار ایی نیز به منظور هشدار و اطلاع رسانی در این زمینه نیز بسازند.

در ضمن این شرکت هنوز هیچ گامی در جهت تولید این نوع گوشی ها بر نداشته و فعلا این ایده را در ذهن خود دارند، بایستی صبر کرد که آیا دست به تولید این نوع گوشی های منحصر به فرد خواهد زد یا خیر.

سینا بازیار هستم .21 ساله ،کارشناس فناوری اطلاعات و ارتباطات. طراحی سایت و تولید محتوا از عمده فعالیت های بنده است. امیدوارم از مطالبمون لذت ببرید.