امروز:1 اردیبهشت 1403

اسمارت فون Lumia 940 XL با سیستم عامل ویندوز 10 و نمایشگر quad-HD عرضه می شود

 

با تولید اسمارت فون های مبتنی بر سیستم عامل اندروید و قابلیت های زیاد آن ها ، گوشی های ویندوز فونی عقب افتاده اند و حرف اول را اندروید می زند . پردازنده هشت هسته ای و رم چندگیگابایتی از مشخصات اسمارت فون های مبتنی بر کیت کت و اندروید آبنبات چوبی می باشد . این خصوصیات در گوشی های مبتنی بر ویندوز فون وجود ندارد و  این سیستم عامل قادر نیست از این سخت افزارها پشتیبانی کند .

حالا با روی کار آمدن ویندوز 10 موبایل علاوه بر پردازنده و رم ، نمایشگر نیز قوی تر خواهد بود و ویندوز یک گام جلوتر رفته است . در گوشی های ویندوز 10 با نمایشگرهایی با رزولوشن بالاتر از فول اچ دی روبه رو خواهیم شد .

شایعاتی به گوش می رسید که اسمارت فون جدیدی با سیستم عامل ویندوز10 و نمایشگر quad-HD در دست ساخت است و حالا مطمئن شدیم که این شایعه واقعیت دارد و نام این  گوشی Lumia 940 XL می باشد .

با آریامونز همراه باشید …

 

 

رندرهای زیادی از طرح مفهومی این محصول در خبرها منتشر شده است و حتی به گوش می رسد پرچمدار مایکروسافت با اسکنر عنبیه چشم عرضه خواهد شد .

جدا از شایعات سایت AdDuplex اعلام کرده است که گوشی هوشمندی با برند لومیا و نمایشگر quad-HD با رزلوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل عرضه خواهد شد .

 

این گوشی در شبکه تبلیغاتی سایت با نام Microsoft RM-1100 تبلیغ شد و با این که رزلوشن صفحه نمایش این گوشی مشخص شده اما ابعاد آن هنوز اعلام نشده است .

بنابر شایعات گوشی هوشمند Lumia 940 XL مانند سایر فبلت های شرکت نمایشگر 5.7 اینچی و پردازنده هشت هسته ای خواهد داشت . البته سایت  AdDuplex مدعی است که گوشی دیگری با نام  Microsoft RM-1104 با صفحه نمایشگر کوچکتر 5.2 اینچی با رزولوشن 1080 پیکسلی عرضه خواهد شد که به احتمال زیاد همان مدل استاندارد Lumia 940 می باشد.

اسمارت فون Lumia 940 XL علاوه بر پردازنده قوی و نمایشگر شارپ خود دارای استایلوس نیز می باشد . دوربین اصلی این گوشی 25 مگاپیکسلی PureView است که قابلیت فیلم برداری 4K دارد . دوربین این گوشی فوق العاده است ، این گوشی قطعا با یک دوربین بسیار پیشرفته شناخته می شود .

 

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم