امروز:1 اردیبهشت 1403

دو گوشی جدید Xiaomi Mi5 و Xiaomi Redmi Note 2 با دوربین دوگانه و سنسور اثر انگشت

با تازگی از دوگوشی جدید کمپانی شیائومی با نام های Xiaomi Mi5 و Xiaomi Redmi Note 2 تصاویری منتشر شده که این دو گوشی را دارای دو لنز دوربین و یکی دیگر را با سنسور اثر انگشت نشان می دهد و به نظر می رسد که این دو گوشی قرار است با دوربین دوگانه تولید شوند.

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید هر دوی این گوشی ها دارای دوربین دوگانه به همراه فلش LED  می باشند. البته نکته ای دیگر در مورد Xiaomi Mi 5 اینکه در طراحی ظاهری آن خیلی شباهت با Mi 4 دارد.

در تصویر کناری نیز مشاهده می کنید که Redmi Note 2 دارای سنسور اثر انگشت درست در زیر لنز دوربین می باشد که قبلا نیز شایعاتی در این باره پخش شده بود.

Xiaomi-Mi5

همچنین از مشخصات فنی که برای Xiaomi Mi 5 قبلا منتشر شده بود ،از این قرار است که این گوشی دارای پردازنده اسنپدراگون 820 و 4 گیگابایت رم به همراه نمایشگر 5.3 اینچی و برای گوشی دیگر این شرکت یعنی Redmi Note 2، قرار است از پردازنده اسنپدراگون 410 و نمایشگر 5.5 اینچی با کیفیت 720p و دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی استفاده شود.

Xiaomi-Redmi-Note-2

سینا بازیار هستم .21 ساله ،کارشناس فناوری اطلاعات و ارتباطات. طراحی سایت و تولید محتوا از عمده فعالیت های بنده است. امیدوارم از مطالبمون لذت ببرید.