امروز:8 اردیبهشت 1403

وان پلاس 2 قیمتی برابر با آیفون 5C دارد

وان پلاس یک شرکت چینی است که با تولید اولین اسمارت فون شناخته شد و مدتی است که قصد دارد دومین اسمارت فونش را معرفی کند . شایعات زیادی درباره این گوشی بیان شده اما حالا به طور رسمی اعلام شده است که قیمت این اسمارت فون زیر 450 دلار می باشد . با آریامونز همراه باشید ….

اولین اسمارت فون وان پلاس با قیمت 299 دلار عرضه شد . نسل اول وان پلاس یک گوشی ارزان قیمت با کارایی بالا بود اما حالا این شرکت می خواهد نسل دوم گوشی را با قیمت بیشتری همانند اکثر پرچمداران به فروش برساند و به سود بالایی برسد .

Pete Lau ، مدیریت شرکت وان پلاس می خواهد خیلی زود به سود برسد و رسما اعلام کرده است که  این اسمارت فون قیمت زیر 450 دلار خواهد داشت . این بدین معناست که این گوشی را می توانید با قیمت 499 دلار یا کمتر تهیه کنید .

نسل اول وان پلاس بدنه پلی کربناتی داشت اما حالا اسمارت فون جدید از فلز ساخته شده  و گوشی لوکسی می باشد . نمایشگر گوشی وان پلاس 2 ، 5.5 یا 5.7 اینچ است که رزولوشن خوبی می باشد . از دیگر امکانات گوشی می توان به پردازنده اسنپ دراگون 810 ، رم 3 یا 4 گیگابایتی و حسگر اثر انگشت اشاره کرد .

نظر شما در مورد وان پلاس 2 چیست ؟ آیا این شرکت تازه نفس می تواند با پرچمداران اصلی شرکت های به نام رقابت کند و قیمتی برابر با آیفون 5C داشته باشد ؟

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم