امروز:1 اردیبهشت 1403

HTC Aero قرار است با نمایشگر OHD وشیشه گوریلا گلس 4 عرضه شود

عرضه ناموفق گوش های هوشمد کمپانی اچ تی سی ،مخصوصا وان ام9 باعث شده تااین شرکت از دور رقابت ها حذف شود . از این رو این کمپانی بایستی تلاش های زیادی بکند تا بتواند دوباره با رقبای خود همچون آیفون و گلکسی ، رقابت کند.

قرار شده تا کمپانی HTC گوشی جدیدش را همزمان با عرضه ی پرچمداران اپل و سامسونگ، روانه بازار کند. به همین دلیل ، اخیرا اعلام کرد که قرار است نسل جدیدی از گوشی اش را در یک ماه دیگر همزمان با عرضه ی آیفون و گلکسی ، معرفی کند.

طبق گزارشاتی که در اختیار داریم ، پرچمدار جدید HTC به دوربینی با قابلیت پشتیبانی از فایل های RAW می باشد و اندازه قطر دوربین نیز 1.9 است. که این قابلیت کیفیت تصویر را دو چندان خواهد کرد.

 

با این حساب HTC Aero قرار است بسیار قدرتمند وارد شود. همچنین از مهم ترین گزارشاتی که در همین موضوع منتشر شده؛ صفحه نمایش آن با کیفیت OHD می باشد ، فعلا اندازه نمایشگر مشخص نشده است. البته با عرضه محصول قبلی اش ، این امکان وجود دارد که HTC Aero قرار است با نمایشگر OHD وشیشه گوریلا گلس 4 عرضه شود .

اشتراک گذاری

سینا بازیار هستم .21 ساله ،کارشناس فناوری اطلاعات و ارتباطات. طراحی سایت و تولید محتوا از عمده فعالیت های بنده است. امیدوارم از مطالبمون لذت ببرید.