امروز:30 فروردین 1403

مشخصات واقعی اسمارت فون می 5 پلاس شیائومی توسط موسسه TEENA ارائه شد

مشخصات اسمارت فون می 5 پلاس شیائومی توسط موسسه ی استاندارد TEENA اعلام شده است . با آریامونز همراه باشید …

پیش از این اطلاعاتی توسط یک حساب کاربری شبکه اجتماعی ویبو چین درباره این گوشی منتشر شده است ، بر طبق این گزارش گوشی دارای دوربین اصلی 23 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی است که کیفیت تصاویر فوق العاده ای به کاربر می دهد .

اما موسسه ی TEENA اعلام کرده که دوربین اصلی گوشی چینی شیائومی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن 4 مگاپیکسلی است که این مشخصات برای کاربران قابل باورتر خواهد بود .

این موسسه اعلام کرده گوشی جدید شیائومی دارای نمایشگر 5.7 اینچی با رزولوشن 1140 در 2560 پیکسل می باشد که با گوریلا گلکس 4 پوشش داده شده است . پردازنده ی گوشی اسنپدراگون 820 است که 64 بیتی و 8 هسته ای با فرکانس 2 گیگاهرتز می باشد . رم گوشی 4 گیگابایت  از نوع LPDDR4 و حافظه داخلی اش 64 گیگابایت می باشد .

اسمارت فون می 5 پلاس شیائومی به یک باتری 3500 میلی آمپری مجهز شده و سیستم عامل آن اندروید 5.0.2 می باشد .

شیائومی می 5 پلاس در رنگ های طلایی ، مشکی و سفید به بازار وارد می شود اما هنوز مشخص نیست با چه قیمتی به دست کاربران برسد .  شرکت چینی شیائومی بهترین نوع سخت افزار را در اسمارت فون پرچم دارش استفاده خواهد کرد اما هنوز از عرضه و قیمت نهایی آن خبری نیست .

مؤسسه‌ی استاندارد TEENA مشخصات شیائومی می 5 پلاس را فاش کرد - زومیت003506

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم