امروز:28 فروردین 1403

هوآوی Honor 7 در چین بیش از 9 میلیون پیش خرید داشته است

کمپانی هوآوی اخیرا آمار پیش فروش گوشی Huawei Honor 7 را اعلام کرده است به گزارش این کمپانی حدود 9 میلیون خرید به بالا را در یک هفته ی اول برای این گوشی اذان خود کرده است. این درحالیست که این شرکت قصد دارد در آینده ای نه چندان دور این گوشی را برای فروش در اروپا آماده کند. فقط یک هفته از آغاز پیش فروش این محصول نگذشته که علاقمندان میلیونی را به سمت خود کشانده است.

 

این خبر بسیار خوشحال کننده ای برای این کمپانی می باشد و بار دیگر موفقیتی بزرگ کسب می کند. در ادامه ما برایتان بخشی از اظهارات کمپانی هوآوی را آماده کرده ایم:

ما توانستیم در چین فروش بسیار خوبی داشته باشیم و قصد داریم این موفقیت را در اروپا نیز کسب کنیم و این محصول را تا اواخر امسال وارد اروپا کنیم.

Huawei Honor 7 به عنوان نسل جدید گوشی های این کمپانی ؛ دارای قیمت بسیار مناسب به همراه کیفتی باور نکردنی می باشد و با استقبالی که در خرید این پرچمدارمان مشاهده شده، می توانیم به جد بگوییم که توانسته ایم قله های ترقی را پشت سر گذاشته ایم در حال پیشرفت در این عرصه می باشیم و بیش از پیش محصولی با کیفیت تر به علاقمندان ارائه داده ایم.

 

سینا بازیار هستم .21 ساله ،کارشناس فناوری اطلاعات و ارتباطات. طراحی سایت و تولید محتوا از عمده فعالیت های بنده است. امیدوارم از مطالبمون لذت ببرید.