امروز:6 اردیبهشت 1403

10 سال قبل در همین روز، تیم اصلی اندروید به گوگل ملحق شد

شاید همه ی شما ندانید که پیشینه ی اندروید چه بوده است و چه رویداد هایی را پشت سر نهاده است. به هر حال 10 سال پیش در همین موقع تیم اندروید به گوگل پیوست و آنجا بود که مسیر پیشرفت برای این سیستم عامل هموار شد.

بنیان گذار اندروید تصمیم به ایجاد یه شرکت مستقل کرد و به همراه تیم خود بر روی این سیستم عامل در حال کار کردن بودند در اوایل تاسیس این کمپانی؛ کمتر کسی با آن آشنایی داشت و محبوبیت زیادی نداشت؛ تا این که کمپانی گوگل امتیاز این شرکت را خرید کرد و از آن موقع به بعد به شدت شاهد پیشرفت این سیستم عامل بودیم. آقای Ficus Kirkpatrick در اکانت توییتر خود نوشت که 10 سال پیش همین موقع چنین رویدادی رخ داده است و هنوز هم در گوگل فعالیت می کنند.

وقتی که این تیم به گوگل پیوست؛ شروع به تست سیستم عامل خود بر روی گوشی ها کرد و بعد از مدتی توانستند اولین گوشی اندرویدی را از جانب گوگل تولید کنند. و پس از مدتی این گوشی ها محبوبیتی دو چندان پیدا کرده و گوگل نیز هر ساله این سیستم عامل را توسعه می داد.

هم اکنون اندروید توانسته است که بلا ترین درصد استفاده از این سیستم عامل را نسبت به سایر سیستم عامل ها، اذان خود کند.

اشتراک گذاری

سینا بازیار هستم .21 ساله ،کارشناس فناوری اطلاعات و ارتباطات. طراحی سایت و تولید محتوا از عمده فعالیت های بنده است. امیدوارم از مطالبمون لذت ببرید.