امروز:10 فروردین 1403

اسمارت فون جدید HTC Areo با طراحی زیبا و صفحه نمایش QHD عرضه خواهد شد

شرکت قدرتمند اچ تی سی قصد دارد برای جبران نقایصی که در اسمارت فون ام 9 وجود داشت ، پرچمدار دیگری را سریع به بازار عرضه کند و این خبر را به صورت رسمی و غیر رسمی اعلام کرده است . اسمارت فون HTC Areo نام گوشی ای است که قرار است به زودی با بهترین قابلیت ها عرضه شود . با آریامونز همراه باشید …

این اسمارت فون دارای صفحه نمایشی با رزولوشن QHD یا  2560×1440 پیکسل خواهد بود و دوربین اصلی آن دیافراگم f/1.9 دارد که تصاویر RAW را ثبت می کند . Hasan Kaymak یک طراح گرافیکی است که طرح هایی را از این اسمارت فون ارائه داده اما هنوز به صورت قطعی تصویری از ظاهر آن منتشر نشده است .

تصویری که این طراح ارائه داده ، اسمارت فون HTC Areo ضخامت کمی خواهد داشت و تماما دارای صفحه نمایش است به طوری که حاشیه دور صفحه نمایش حداقل ممکن می باشد . در این گوشی اسپیکرهای BoomSound شرکت اچ تی سی حذف می شود .

طراحی گوشی ام 8 و ام 9 شبیه به هم بود و وقتی درباره این طراحی مشترک از طراح ارشد شرکت اچ تی سی سوال شد ، پاسخ داد رضایت شرکت از طراحی ام 8 عامل طراحی مشترک بوده است . اما طراحی این دو گوشی در بازار طرفدار زیادی نداشت .

باید ببینیم گوشی جدید اچ تی سی با این طراحی زیبا عرضه خواهد شد یا با طراحی مشابه ای مشابه با سری های قبلی مواجه می شویم .

3 1 2

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم