امروز:1 اردیبهشت 1403

سامسونگ برای رقابت با اپل گلکسی نوت 5 را زودتر از موعد در مردادماه عرضه می کند

منبع معتبر تایوانی با نام Digitimes اعلام کرده است که شرکت سامسونگ گلکسی نوت 5 را در تاریخ 21 مرداد ( 12 آگوست ) در نیویورک رونمایی می کند . این خبرگذاری سابقه ی طولانی در انتشار اخبار دارد و می توان به خبرهای او اطمینان کرد . البته به این خاطر که واسطه منابع نزدیکی به سامسونگ دارد این خبر را اعلام کرده است . با آریامونز همراه باشید …

بر طبق این خبر سری جدید نوت سامسونگ با نام گلکسی نوت5 در ماه آگوست میلادی عرضه می شود و سامسونگ برای این که بتواند بازار را از دست ندهد این محصول را عرضه می کند زیرا قرار است به زودی سری جدید آیفون وارد بازار شود .

سامسونگ به خاطر رقابت با اپل گلکسی نوت 5 را زودتر از موعد عرضه می کند تا با آمدن سری جدید آیفون بازار فروش را از دست ندهد .

اگر این خبر صحت داشته باشد گلکسی نوت 5 در تاریخ 23 مردادماه عرضه و فروش خود را شروع خواهد کرد . با این کار شرکت سامسونگ یک ماه زمان دارد تا قبل از عرضه آیفون جدید فروش داشته باشد .

سری های قبلی گلکسی نوت در کنفرانس IFA در برلین آلمان رونمایی شده اند اما سامسونگ این بار زودتر از این زمان گلکسی نوت 5 را معرفی می کند زیرا این کنفرانس در اواسط سپتامبر یعنی اواخر شهریور ماه برگزار می شود .

آقای J.K. Shin که مدیر بخش سامسونگ موبایل است، اعلام کرده بود مانند روال پیش گلکسی نوت 5 در همین کنفرانس معرفی می شود اما با این خبر منتظر هستیم که سری جدید نوت زودتر از موعد و در مردادماه معرفی و عرضه شود .

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم