امروز:1 اردیبهشت 1403

آمار عجیب افرادی که نمی توانند بدون گوشی به زندگی ادامه دهند

برای شما هم این سوال پیش آمده که نمی توان بدون گوشی زندگی کرد و شاید در نگاه اول این موضوع برایتان خنده دار بوده و کار بسیار راحتی باشد. اما با کمی دقت در آمار می بینید که واقعا زندگی بدون گوشی خیلی سخت می باشد. طبق آماری که در آمریکا از طریق نظر سنجی به دست آمده است؛ حدود 46 درصد از جمعیت این کشور نمی توانند بدون گوشی هوشمند خود، به زندگی کردن ادامه دهند و برایشان بسیار سخت است.

البته این نظر سنجی بر اساس سن اشخاص انجام شده بود که با این حساب معلوم شد افرادی که دارای سن پایین تری بودند یعنی حدود 18 تا 29 ساله حدود 51 درصدشان نمی توانند بدون گوشی به زندگی ادامه دهند. و افرادی کن مسن تر بودند حدود 40 درصدشان نمی توانستند این سختی را تحمل کنند. این مسئله به درصد اعتیاد جوانان نیز اشاره کرده است.

البته ی نکته ی قابل توجه آنکه درصد خانوم ها بیشتر آقایان بوده است و در هر 10 زن 4 نفر آنها نمی توانند بدون گوشی زندگی کنند و دچرا تنش های عصبی خواهند شد.

 2015-07-14-image

البته در این نظر سنجی در مورد نوع سیستم عاملی که این افراد به آن علاقمند هستند نیز سوال شده بود که آمار جالبی به دست آمده است که نشان می دهد حدود 51 درصد این افراد به سیستم عامل آیفون علاقمند هستند و به آن نیاز شدید دارند. اما آمار مصرف کنندگان اندروید کمتر است و حدود 43 درصد می باشد و سایر سیستم عامل ها هم بسیار کم علاقمند به خود را جذب کرده است.

و در پایان نیز به این نکته مهم خواهیم رسید که در میان این افراد حدود 7 نفر اعلام کرده اند که گوشی های هوشمند زندگی آن ها را آسان تر کرده است و از این قضیه راضی هستند. البته یکی از هدف های این گوشی ها هم آسان کردن زندگی و بهینه سازی آن برای کاربران می باشد.

سینا بازیار هستم .21 ساله ،کارشناس فناوری اطلاعات و ارتباطات. طراحی سایت و تولید محتوا از عمده فعالیت های بنده است. امیدوارم از مطالبمون لذت ببرید.