امروز:30 فروردین 1403

گوشی‌های جدید شرکت موتورولا در روز 6 مرداد معرفی می‌شود

موتورولا زمان 6 مرداد را برای برگزاری کنفرانسی تعیین کرد به نظر کنفرانس مهمی برای شرکت موتورولا می‌باشد این کنفرانس قرار است در شهرهای لندن، سائوپائولو و نیویورک برگزار شودبا اریامونز همراه باشید .

گمانه‌زنی‌ها حاکی از آنست که موتورولا می‌خواهد با تعیین زمان 6 مرداد برای کنفرانس می‌خواهد گوشی‌های جدیدی از سری گوشی‌های موتو ایکس و موتو جی همراه با سایر گوشی ها معرفی کند .

عکس‌های به نمایش درآمده از موتو ایکس (2015) در برزیل که با برگزاری کنفرانس در سائوپائولو بی‌ارتباط نیست براساس گفته‌ها موتو ایکس جدید دارای صفحه نمایش 2. 5 می‌باشد همچنین دارای پردازنده اسنپدراگون 810 بود دوربین این‌گوشی رشد خوبی داشته که می‌تواند خاور خوشی باشد پیشنهاد ما این است که موتورولا از باتری‌های بزرگ‌تری نیز استفاده کند.

موتو ایکس

البته اخبار دیگری به گوش می‌رسد مبنی بر اینکه وسعت 7. 5 اینچی گوشی موتو ایکس نیز معرفی می‌شود ولی مدارکی برای اثبات این گوشی وجود ندارد همان طور که برای موتو ایکس اسپورت نیز این مسئله به وجود آمد که قرار بود نسخه ضد آب و ضد ضربه موتو ایکس باشد .

همچنین تصاویر گوشی موتو جی (2015 ) نیز به نمایش درآمد که حاکی از آن است که این گوشی دارای صفحه نمایش 5 اینچی می‌باشد و پردازنده اسنپدراگون 410 دارد به نظر می‌رسد نسخه‌های فراوانی از این گوشی معرفی خواهند شد که می‌توان به موتو جی با رم 1 گیگا بایتی و حافظه‌ی داخلی ۸ گیگابایتیو موتو جی با رم 2 گیگابایتیو حافظ داخلی‌16 گیگا بایتی اشاره کرد البته اخباری از ضد آب بودن موتو جی به گوش می‌رسد قیمت پایه این گوشی ۱۷۹.۹۹است .

موتو جی

علاوه بر موارد فوق موتورولا قصد دارد گوشی جدیدی از سری دروید را نیز معرفی کند البته زمان مشخصی برای معرفی این گوشی وجود ندارد و معرفی آن در روز 6 مرداد تأیید نشده است و برای داشتن اطلاعات بیشتر باید تا آن روز صبر کرد .

نظر شما چیست؟ کدام گوشی شرکت موتورولا یعنی موتو ایکس و موتو جی برای شما جذاب‌تر هستند ؟ آیا شرکت موتورولا ساعت هوشمند جدیدی را نیز معرفی می‌کند ؟

اینجانب مهدي طیبی علاقه‌مند به تكنولوژي می‌باشم امیدوارم از مطالبی که می‌گذاریم لذت ببرید