امروز:9 فروردین 1403

قابلیت های جدید وان پلاس 2 منتشر شد

گوشی هوشمند وان پلاس 2 (one plus 2) یکی از بهترین گوشی های مطرح چینی خواهد بود که نسبت به نسل قبلی خود بسیار کاربردی تر و با قابلیت های جدیدی ظاهر خواهد شد. در گذشته اخبار متعددی در مورد ویژگی های این گوشی منحصر بفرد منتشر شده بود مانند تجهیز آن به پورت های USB نوع C بوده و دیگری سنسور تشخیص اثر انگشت بوده است. اکنون نیز گزارشات جدید از سوی رئیس کمپانی وان پلاس آقای Liu Zuohu منتشر شده است که در ادامه برایتان بازگو می کنیم.

 

چند روز پیش آقای  Liu Zuohu اعلام کردند که نسل جدید گوشی هوشمند این کمپانی دارای قابلیت های جدیدی می باشد که تا به امروز نسل های قدیمی تر از این قابلیت ها برخوردار نبودند. ایشان افزودند که این گوشی قابلیت دو سیمکارته بودن دارد و سیمکارت دیگری را می توانید در درگاهی که برای حافظه ی جانبی MicroSD در نظر گرفته ایم، برای سیم کارت ثانویه خود نیز استفاده کنید. نکته ای که اکنون مشاهده می کنید این است که در نسل قبلی از حافظه ی جانبی پشتیبانی نمی شد اما در وان پلاس 2 این ویژگی اضافه شده است.

422f89d7gw1eu3xgqq8q0j20og17gjw4

قیمت این گوشی 450 دلار و کمتر خواهد بود ،همچنین از پردازنده ی اسنپدراگون 810 استفاده خواهد کرد به همراه 4 گیگابایت رم و 13 مگاپیکسل دوربین اصلی و به احتمال بسیار زیاد بدنه ی فلزی مجهز خواهد بود.

طبق اخباری که منتشر شده ، این گوشی تا هفته ی آینده به صورت رسمی رونمایی خواهد شد و تاریخ آن 27 جولای در نظر گفته شده است.

سینا بازیار هستم .21 ساله ،کارشناس فناوری اطلاعات و ارتباطات. طراحی سایت و تولید محتوا از عمده فعالیت های بنده است. امیدوارم از مطالبمون لذت ببرید.