امروز:5 اردیبهشت 1403

HTC One M9 به پردازنده اصلاح شده‌ی Snapdragon 810 v2.1 مجهز است

همانطور که اطلاع دارید مشکلات پردازنده ی بحث برانگیز اسنپدراگون 810 تمامی ندارد و از آن جایی که بیشتر کمپانی های سازنده ی گوشی های هوشمند از این نوع پردازنده در محصولات خود استفاده کرده اند، مشکلاتی از قبیل گرم شدن بیش از اندازه برای گوشی های مجهز به این پردازنده گریبان گیر این کمپانی ها شده و نارضایتی های کاربران را به همراه داشته است. البته همه ی این کمپانی صراحتا مشکل را از سوی پردازنده ی شرکت کوآلکام طلقی کرده اند. در اکسپریا زد 3 پلاس نیز مشکل به حدی رسیده بود که استفاده از این گوشی را تا حدی غیر ممکن می ساخت و سونی را وا داشت تا دست به بروز رسانی نرم افزاری بزند.

به تازگی نیز خبری از سوی کمپانی HTC منتشر شده است که موجی از نگرانی ها را از طرف کاربران و تحلیل گران به همرا داشت. در طی این خبر که توسط آقای Jeff Gordon یکی از میران این کمپانی اعلام شده بود؛ قرار است تا پرچمدار این شرکت یعنی HTC One M9 به پردازنده اصلاح شده‌ی Snapdragon 810 v2.1 مجهز گردد. همچنین ایشان افزودند که اکثر مشکلاتی که در این نوع پردازنده وجود داشت، در این نسخه برطرف شده است و هیچ جای نگرانی ندارد.

این نسخه ی پردازنده ی اسنپدراگون را نیز شرکت وان پلاس در پرچمدار جدیدش که به زودی رونمایی خواهد شد، به کار برده است و مدعی شده است که هیچ گونه مشکل حرارتی در وان پلاس 2 رخ نخواهد داد.

از هم اکنون ما در حال استفاده از این پردازنده ی اصلاح شده در Xperia Z4، Xperia Z3+،Xiaomi Mi Note Pro و همچنین ZTE Axon خواهیم بود.

Benchmark-results.jpg

 

با این حساب بایستی منتظر ماند تا این محصولات عرضه شوند و انتظار بهبودی عملکرد این پردازنده را داشته باشیم.

سینا بازیار هستم .21 ساله ،کارشناس فناوری اطلاعات و ارتباطات. طراحی سایت و تولید محتوا از عمده فعالیت های بنده است. امیدوارم از مطالبمون لذت ببرید.