امروز:10 فروردین 1403

اضافه شدن ویژگی جدید به اپلیکشین Pocket در سیستم عامل iOS

حتما برایتان بارها پیش آمده که با یک مطلب طولانی در صفحات وب روبرو می شوید و علی رغم اینکه علاقمند خواندن مطلب هستید، اما وقت کافی برای خواندن در آن موقع را نداشته و سعی می کنید لینک وبسایت را در جایی نگهداری کنید تا بتوانید در زمان مناسب آن را مطالعه کنید یا اینکه از نرم افزار های کاربردی که در این زمینه ویژگی دارند، استفاده می کنید و صفحات را ذخیره سازی آفلاین می کنید.

امروز قصد معرفی اپلیکیشن Pocket را داریم که در این زمینه بسیار کاربردی تر می باشد. این برنامه ی معروف در اصل برای ذخیره سازی صفحات وبسایت ها به صورت آفلاین می باشد که در آپدیت جدید آن ما شاهد اضافه شدن ویژگی “تبدیل نوشتار به گفتار” برای سیستم عامل iOS می باشیم. نحوه ی عملکرد این ویژگی به گونه ای است که می تواند متن های صفحات ذخیره شده را به فایل های صوتی تبدیل کند و هدف آن نیز بهینه سازی در وقت کاربر می باشد. آپدیت این اپلیکیشن را از همین حالا می توانید در app store شرکت اپل دریافت کنید. همچنین وعده داده شده که این اپلیکیشن برای نسخه اندروید نیز آپدیت شود و با نام Listen معرفی خواهد شد.

 

man-listening

همچنین از دیگر قابلیت هایی که در این بخش وجود دارد؛ امکان تنظیم و کنترل سرعت کلامی می باشد یعنی شما قادر هستید تا سرعت خواندن مطالب را که به صوت پخش می شوند را دستی تنظیم کنید. همچنین سازندگان این اپلیکشین ادعا کرده اند که Pocket می تواند تمامی زبان ها را پشتیبانی کند.

سینا بازیار هستم .21 ساله ،کارشناس فناوری اطلاعات و ارتباطات. طراحی سایت و تولید محتوا از عمده فعالیت های بنده است. امیدوارم از مطالبمون لذت ببرید.