امروز:1 اردیبهشت 1403

اسمارت فون های برتر موجود در بازار که قابلیت فیلم برداری 4K دارند

صفحه نمایش هایی با قابلیت فیلم برداری 4K دارای رزولوشن 2160*4096 پیکسل می باشند که اغلب گوشی هایی منحصر به فرد و پرچمدار دارای این صفحه نمایش ها خواهند بود . البته در سال های آینده این تکنولوژی رشد می کند و ارائه این کیفیت تصویر عادی خواهد شد . در سال 2015 میلادی اسمارت فون های زیادی با توانایی فیلم برداری 4K وارد بازار شدند که لیستی از بهترین گوشی های هوشمند که این توانایی را دارند تهیه شده است . در ادامه با آریامونز همراه باشید تا اسمارت فون هایی با بهترین کیفیت فیلم برداری را به شما معرفی کنیم …

اسمارت فون G4 ال جی

بهترین گوشی های هوشمند بازار با قابلیت فیلم برداری ۴K _ گجت نیوز003760

اسمارت فون جی 4 که به عنوان پرچمدار شرکت ال جی به بازار عرضه شده است دارای پردازنده اسنپ دراگون 808 شش هسته ای و نمایشگر 5.5 اینچی QHD است . قابلیت فیلم برداری 4K این گوشی باعث معروف شدن آن شده است . جی 4 دارای دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی است که با لیزر فوکوس با قابلیت فیلم برداری 4K به بازار عرضه شده است .

گوشی G Flex2 ال جی

1

این اسمارت فون شرکت ال جی در ژانویه 2015 به بازار عرضه شد و دارای دوربین 13 مگاپیکسلی است که می تواند با دقت 4K تا 30 فریم بر ثانیه فیلم برداری کند . این گوشی دارای فوکوس لیزر و فلش دو گانه می باشد که سبب کیفیت بالای فیلم برداری در آن شده است .

گوشی Mi Note  شیائومی

2

شیائومی یک شرکت چینی است که در تولید اسمارت فون ها موفقیت چشم گیری داشته است . این شرکت اغلب گوشی هایی با قیمت پایین و سخت افزار عالی به بازار عرضه می کند . گوشی Mi Note , Mi Note Pro از جمله گوشی های شیائومی هستند که با سخت افزار بالا و دوربین 13 مگاپیکسلی با توانایی فیلم برداری 4K عرضه شده اند .

گوشی Galaxy S6 سامسونگ

بهترین گوشی های هوشمند بازار با قابلیت فیلم برداری ۴K _ گجت نیوز003761

حالا نوبت به گوشی گلکسی اس 6 شرکت سامسونگ رسید . این گوشی همزمان با HTC One M9 در مارس 2015 رونمایی شد . دوربین اصلی این گوشی 16 مگاپیکسلی است که با قابلیت 4K فیلم برداری می کند و همچنین عکس هایی با کیفیت بالا به کاربران می دهد و یکی از بهترین اسمارت فون های تولید شده در سال 2015 می باشد .

گوشی Galaxy S6 Edge سامسونگ

4

این اسمارت فون از نظر ظاهر با گلکسی اس 6 تفاوت دارد اما از نظر سخت افزار یکسان می باشد . گلکسی اس 6 اج با سخت افزار بالا و دوربین 16 مگاپیکسلی با قابلیت فیلم برداری 4K همانند گلکسی اس 6 به بازار عرضه شده است .

گوشی One M9 اچ تی سی

htc-one-m9-product-19_002-620x413

گوشی one M9 اچ تی سی در ماه مارس 2015 وارد بازار شد . شرکت قدرتمند اچ تی سی با این گوشی از دوربین الترا پیکسل 4 مگاپیکسلی خود فراتر رفت و از یک دوربین 20 مگاپیکسلی در این گوشی استفاده کرد . این اولین گوشی شرکت اچ تی سی است که با دوربین 20  مگاپیکسلی با قابلیت فیلم برداری 4K به بازار عرضه شده است .

گوشی +One E9 اچ تی سی

6

این گوشی دومین تولید شرکت اچ تی سی با قابلیت فیلم برداری 4K است . +One E9 دارای نمایشگر 5.5 اینچی QHD است که از دوربین 20 مگاپیکسلی با قابلیت فیلم برداری 4K استفاده می کند .

گوشی +One M9  اچ تی سی

8

آخرین گوشی با قابلیت فیلم برداری 4K نیز از شرکت اچ تی سی است . این گوشی مانند M9 است با این تفاوت که صفحه نمایش بزرگتری دارد و به یک دوربین 20 مگاپیکسلی و یک دوربین 2.1 مگاپیکسلی با توانایی 4K مجهز شده است .

این گوشی دارای  نمایشگر 5.2 اینچی QHD و اسکنر  اثر انگشت می باشد .

 

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم