امروز:10 فروردین 1403

تصاویر منتشر شده از رنگ طلایی گلکسی اس 6 اج پلاس خبر می دهد

با اینکه در بازار حرف و حدیث‌های زیادی درباره گوشی گلکسی اس 6 پلاس و گلکسی نوت 5 سامسونگ به گوش می‌رسد ، اسایت آلمانی All About Samsung تصاویری اولیه گوشی گلکسی اس 6 اج پلاس را به نمایش گذاشته است با اریامونز همراه باشد

در اخبار آمده است که شرکت سامسونگ قصد دارد در رقابت با آیفون‌های جدید اپل، به روشی تازه نسبت به گذشته گوشی‌های سمبل خود را در ماه سپتامبر و در IFA برلین، زودتر از موعد اعلام شده ،  galaxy s6 edge را معرفی کند. البته به نظر می‌رسد که این روش برای گلکسی اس 6 پلاس و گلکسی اس 6 اج پلاس هم اتفاق بیفتد

این در حالی است که زمان اعلام شده برای معرفی  گوشی گلکسی اس 6 اج پلاس 12 آگوست  بوده است ، در خبرها آمده است که این گوشی ۲۱ آگوست (۳۰ مرداد) به بازار وارد می‌شود .

13639 8600 Gold Samsung Gal

همچنین تتصویرهای دیگری از وب‌سایت PocketNow به نمایش درآمده است که وارد بازار شدن نسخه طلایی گلکسی اس 6 اج پلاس را تایید می‌کند و همچنین مهر تأییدی بر این امر را می‌زند که سمبل‌ جدید گوشی سامسونگ به جای پردازنده‌ی اسنپدراگون از تراشه‌ی اکسینوس 7420 سامسونگ استفاده خواهد کرد .

ورژن اولیه گلکسی اس 6 اج پلاس به ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد و این‌طور که پیداست می‌خواهند حافظه رم در گلکسی نوت 5 به ۵ گیگابایت برسانند .

اینجانب مهدي طیبی علاقه‌مند به تكنولوژي می‌باشم امیدوارم از مطالبی که می‌گذاریم لذت ببرید