امروز:31 فروردین 1403

اسمارت فون جدیدی از هواوی با نام Honor 4A در چین رونمایی شد

اسمارت فون اندرویدی هواوی با نام Honor 4A امروز به طور رسمی در چین رونمایی شد . این گوشی بر خلاف Honor 7 قابلیت های فنی بالایی ندارد و دارای نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن 720*1280 پیکسل می باشد . پردازنده این گوشی اسنپ دراگون 210 با چیپست چهارهسته ای و سرعت کلاک 1.1 گیگاهرتز می باشد . با آریامونز همراه باشید …

اسمارت فون Honor 4A با بدنه فلزی از سیستم عامل اندروید 5.1 با رابط کاربری EMUII 3.1 استفاده می کند و از تکنولوژی 4G LTE نیز پشتیبانی خواهد کرد .

این گوشی با دو درگاه سیم کارت دارای رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 8 گیگابایت می باشد که می توان فضای ذخیره سازی را افزایش داد و به یک باتری 2200 میلی آمپری مجهز شده است . دوربین اصلی گوشی 8 مگاپیکسل و دوربین جلویی که  مختص تصاویر سلفی است 2 مگاپیکسل می باشد .

هواوی این گوشی را در دو نسخه عرضه می کند . نسخه اول Honor 4A با پشتیبانی از 3G با قیمت 98 دلار و نسخه دوم با پشتیبانی از LTE با قیمت 112 دلار به دست کاربران چینی می رسد .

هنوز مشخص نیست که  این گوشی چینی در بازار سایر کشورها نیز عرضه خواهد شد یا نه ؟ باید منتظر بمانیم تا ببینیم هواوی چه تصمیمی برای این گوشی می گیرد .

1 2 3 4 5 6 7 8

 

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم