امروز:9 فروردین 1403

فبلت Mate8 هواوی با نمایشگر 6 اینچی و باتری 4100 میلی آمپری در روز 11 شهریور معرفی می شود

شرکت چینی هواوی با یک پوستر جدید خبر از معرفی پرچمدار جدیدش را داده است . مراسم معرفی در تاریخ 2 سپتامبر( 11 شهریور) برگزار خواهد شد و در پوستر یک شعار تبلیغاتی نوشته شده که در این پوستر از کاربران و طرفداران هواوی خواسته شده طعم استفاده از پرچمدار بزرگ را تجربه کنند .

احتمال می رود که این شرکت چینی می خواهد گوشی Mate 8 را در این تاریخ در شهر برلین معرفی کند . با آریامونز همراه باشید …

44

امسال شایعات زیادی درباره گوشی های در حال توسعه از سوی هواوی مطرح شد و همین طور شایعه شد که هواوی می خواهد یک گوشی نکسوس تولید کند و حالا جدیدا اعلام شده است که نکسوس جدید این شرکت طراحی مشابه با Mate 8 خواهد داشت و براساس شکل ظاهری این گوشی طراحی و ساخته می شود.

پرچمدار جدید هواوی یک فبلت با صفحه نمایش 6 اینچی با رزولوشن 2K است و به گفته هواوی رزولوشن Full HD خواهد داشت. گوگل گوشی نکسوس را با رزولوشن کمتر از 2K نمی سازد .

هواوی اولین بار است که برای تلفن هوشمندش از چیپست چینی Kirin 950 استفاده می کند و به احتمال زیاد این چیپست در گوشی Mate8 استفاده خواهد شد .نسخه اول  این فبلت با رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی و نسخه دوم با رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی به بازار عرضه می شود .

انتظار داریم این فبلت با دو سیم کارت به دست کاربران برسد و همزمان از هر دو سیم کارت پشتیبانی می کند . البته فبلت Mate 8 به یک باتری قدرتمند 4100 میلی آمپری نیز مجهز شده است .

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم