امروز:10 فروردین 1403

گوشی One M9 اچ تی سی با روکش طلای 24 عیار به بازار عرضه شد

یک شرکت متخصص با نام Goldgenie بر روی بدنه اسمارت فون های معروف بازار پوششی از طلا و پلاتینیوم می کشد و گوشی ای با بدنه طلا به دست کاربران می دهد . این شرکت گوشی htc one M9 را با روکشی از طلای 24 عیار تولید کرده است که هر کاربری با توجه به قیمت بالای این گوشی توان خرید آن را نخواهد داشت .

این گوشی هوشمند با روکشی از طلای 24 عیار با قیمت 2560 دلار عرضه می شود که قبل از تحویل گوشی باید مبلغ 1280 دلار را به عنوان بیعانه پرداخت کنید . این اسمارت فون طلا نمی تواند در یک جعبه معمولی قرار گیرد و برای آن یک جعبه لوکس و شیک طراحی شده است که Total Armour Protection به عنوان هدیه روی دستگاه نصب خواهد شد .

این یک اچ‌تی‌سی وان M9 با پوششی از طلای ۲۴ عیار است _ فارنت003813

اگر یک گوشی اچ تی سی one M9 دارید می توانید آن را به شرکت Goldgenie بدهید تا با طلا برایتان روکش کند و به شما تحویل دهد . این شرکت برای این کار مبلغ 1332.45 دلار دریافت خواهد کرد .

شرکت معروف goldgenie در بریتانیا قرار دارد و اچ تی سی one M9 با روکش طلا را به تمام کشورهای دنیا می فرستد . این شرکت پیش از اچ تی سی ، گوشی های آیفون 6 و گلکسی اس 6 را نیز با روکش طلا وارد بازار کرده است .

 

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم