امروز:1 اردیبهشت 1403

تصاویر جدیدی از گلکسی نوت 5 و گلکسی اس 6 اج پلاس منتشر شد

براساس شایعات فبلت جدید سری نوت سامسونگ با نام گلکسی نوت 5 و اسمارت فون گلکسی اس 6 اج پلاس در اواخر مردادماه رونمایی خواهد شد . تا آن زمان تقریبا 3 هفته باقی مانده است اما تولیدات جدید سامسونگ آماده عرضه و معرفی هستند .

امروز تصاویری از این دو تلفن منتشر شد تا این وعده به کاربران داده شود که به زودی این تلفن ها عرضه می شود . تصاویری را از پشت و جلوی نوت 5 و اس 6 اج پلاس مشاهده کنید . گلکسی نوت 5 شباهت زیادی به گلکسی نوت 4 دارد اما مانند گلکسی اس 6 کمربند فلزی و حاشیه های کمتری دارد .

دکمه بزرگ این فبلت نشان می دهد که گلکسی نوت 5 مجهز به سنسور اثر انگشت می باشد . کناره و حاشیه فلزی فبلت بسیار شبیه به گلکسی اس 6 است .

اس 6 اج پلاس نیز سخت افزاری مشابه با سری قبلی خود دارد اما تفاوت آن در نمایشگر بزرگتر و باتری قوی تر است . گلکسی نوت 5 دارای رم 4 گیگابایتی و دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی است و به یک باتری قدرتمند 4100 میلی آمپری مجهز شده است .

با آریامونز همراه باشید …

11

12

13

14

15 16

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم