امروز:9 فروردین 1403

آیفون 6 اس و 6 اس پلاس با پردازنده پرسرعت A9 شهریورماه عرضه خواهد شد

شرکت اپل به زودی دو اسمارت فون آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس را معرفی خواهد کرد و پیش از این تصاویری از قاب پشت آیفون 6  اس پلاس نشان داده شده است . اکنون وب سایت فرانسوی Nowhereelse تصاویری را از جلوی آیفون 6 اس منتشر کرده است . با آریامونز همراه باشید …

از تصویر مشخص می شود که آیفون 6 اس شباهت ظاهری زیادی به آیفون 6 دارد . البته آیفون های قبلی از جمله آیفون 3 جی اس ، آیفون 4 اس و آیفون 5 نیز به همین شکل عرضه شده اند . طبق اخبار تولید پنل جلوی آیفون 6 اس به پایان رسیده است و فرآیند تولید سایر قطعاتش ادامه دارد . قطعات تشکیل دهنده آیفون 6 اس پلاس نیز در دست تولید می باشد .

iPhone-6s-front-panel-production-is-reportedly-in-full-swing_2

 

آیفون 6 اس همانند آیفون 6 صفحه نمایش 4.7 اینچی با رزولوشن 1334*750 پیکسل دارد و انتظار داریم آیفون 6 پلاس نیز صفحه نمایشی 5.5 اینچی فول اچ دی داشته باشد . حداکثر بهینه سازی در این دو اسمارت فون جدید اپل لحاظ شده و از پردازنده پرسرعت A9 شرکت اپل استفاده شده است . آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس دارای رم 2 گیگابایتی و دوربین 12 مگاپیکسلی هستند که ویدئوهایی با کیفیت 4K ثبت خواهند کرد .

2

شرکت اپل دو اسمارت آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس را در شهریورماه معرفی می کند و عرضه آن از همان ماه در فروشگاه های منتخب شروع می شود .

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم