امروز:9 فروردین 1403

اسمارت فون جدید HTC با نام Hima Aero و نمایشگر QHD معرفی می شود

زمان زیادی است که شرکت HTC می خواهد پرچمدار جدیدش را با نام Hima Aero معرفی کند . در ابتدا قرار بود این دستگاه بالاترین اسمارت فون پرچمدار شرکت معرفی شود و کم و کاستی های شرکت تایوانی اچ تی سی را جبران کند . این خبر توسط evleaks منتشر شده و در حد شایعه است و می گوید این گوشی برای اپراتور AT&T ساخته شده است . با آریامونز همراه باشید …

اخبار evleaks و تایید شدن توسط AT&T بیان می کند اسمارت فون جدید تا قبل از پایان سال 2015 رونمایی می شود . احتمالا این گوشی در شهریور ماه در کنار دیگر مراسم شرکت اچ تی سی رونمایی خواهد شد . این اسمارت فون با سه ویژگی اصلی از جمله دوربین قوی تر ، طراحی جدیدتر محصول به نسبت M9 و صفحه نمایش QHD عرضه می شود . این گوشی برای طرفداران عکاسی قابلیت تصویر برداری به صورت RAW را نیز اضافه کرده و اچ تی سی روی این قابلیت مانور ویژه ای داده است .

44

اسمارت فون های One E9 , +One M9+ , One ME با صفحه نمایش QHD معرفی شدند اما به آمریکا عرضه نشده اند اما حالا این اسمارت فون جدید با نام Hima Aero برای بازار کشور آمریکا تولید شده است .

Cher Wang مدیرعامل شرکت اچ تی سی پیش از این بیان کرد منتظر پرچمدار اصلی این شرکت باشید تا  به زودی در ماههای آینده پرچمدار قهرمان این شرکت معرفی شود.

 

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم