امروز:7 اردیبهشت 1403

گلکسی اس 6 مینی در اواخر مرداد ، همزمان با گلکسی نوت 5 به بازار عرضه می شود

در دنیای تکنولوژی ارائه نسخه کوچک از پرچمداران اهمیت دارد و تولید کنندگان نیز به این موضوع واقف هستند . اما در بسیاری موارد نسخه های کوچک پرچمداران سخت افزار ضعیفی دارد که البته نسخه های کامپکت سری زد سونی استثنا هستند . با آریامونز همراه باشید …

پس از این که پرچمداران سامسونگ چون Galaxy S6 , Galaxy S6 edge عرضه شدند ، شرکت کره ای سامسونگ درباره نسخه اکتیو و مینی سری اس صحبت زیادی نکرد اما قرار بود که نسخه مینی و اکتیو گلکسی اس 6 با بدنه فلزی و شیشه ای  ارائه شود که سرانجام نسخه اکتیو راهی بازار شد . اما نسخه مینی چه می شود ؟ تا به حال هیچ صحبتی درباره توقف تولید نسخه مینی نشده و اطلاعات زیادی هم درباره آن منتشر نشده است .

به احتمال زیاد نسخه مینی گلکسی اس 6 به زودی راهی بازار می شود . عکس هایی از این گوشی مینی منتشر شده است و با این که تصاویر خیلی بی کیفیت و تار است اما متوجه شدیم که این نسخه طراحی شبیه به سری های قبلی و خواهر و برادرش دارد . تاخیر انتشار تصاویر نسخه مینی گلکسی اس 6 به دلیل عرضه شدن پرچمداران پارسال یعنی گلکسی اس 5 و اس 5 مینی است .

هیچ اطلاع سخت افزاری از نسخه مینی این اسمارت فون پرچمدار ارائه نشده است اما بنا بر شایعات این گوشی پردازنده اسنپ دراگون 808 خواهد داشت و دارای رم 2 گیگابایتی ، دوربین 15 مگاپیکسلی و صفحه نمایش 4.6 یا 4.7 اینچی با رزولوشن 720 پیکسل می باشد .

این گوشی در مراحل آخر تولید است و حدس می زنیم که در تاریخ 13 اگوست ( 22 مردادماه ) به بازار عرضه شود . درست در همان زمان منتظر معرفی گلکسی نوت 5 و گلکسی اس 6 اج پلاس هستیم .

تصاویری را از گلکسی اس 6 مینی مشاهده کنید :

1 2 3

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم