امروز:10 فروردین 1403

ویژگی های جدید اسمارت فون وان پلاس 2 را بخوانید

شرکت وان پلاس بالاخره پرچمدار جدیدش با نام وان پلاس 2 را عرضه کرد . این گوشی با نام قاتل پرچم دار شناخته می شود . اما می دانید از نظر سازنده وان پلاس 2 چه ویژگی هایی سبب شده تا این گوشی با این نام شناخته شود ؟ با آریامونز همراه باشید …

گوشی وان پلاس 2 دارای قابلیت هایی چون پورت USB Type-C ، اثر انگشت امنیتی ، پردازنده کوالکام سیلیکون رده بالا ، دو سیم کارت ، فوکوس خودکاری لیزری برای دوربین می باشد و سبب شده این گوشی با نام قاتل پرچم دار معرفی شود .

در اسمارت فون وان پلاس 2 ” میکرو اس دی” حذف شده است . در ادامه با ویژگی های جدید گوشی وان پلاس 2 بیشتر آشنا شوید .

ویژگی اول : درگاه USB Type C

اسمارت فون وان پلاس 2 دارای درگاه USB Type C می باشد . در حالت کلی کابل Type C دو طرفه و برگشت پذیر است و می توانید این کابل را از دو طرف به درگاه متصل کنید . به همین دلیل وان پلاس 2 از این درگاه استفاده کرده است .

1

ویژگی دوم : دو سیم کارته بودن وان پلاس 2

اسمارت فون وان پلاس 2 دارای اسلات دو سیم کارته می باشد و کاربران می توانند همزمان از دو اپراتور تلفن همراه استفاده کنند .

2

ویژگی سوم : لرزش گیر اپتیکال تصویر

ویژگی optical Image Stabilization به دوربین 13 مگاپیکسلی وان پلاس 2 اضافه شده است . در کنار این قابلیت فلش ال ای دی دوتایی و لنز شش عنصری نیز وجود دارد تا تصاویری با نهایت کیفیت به کاربر داده شود .

3

ویژگی چهارم :فوکوس لیزری خودکار

فوکوس لیزری خودکار خیلی سریع عمل می کند و می تواند در زمانی زیر 0.2 ثانیه فوکوس کند . وان پلاس 2 با ویژگی فوکوس لیزری خودکار منحصر به فرد شده است .

4

ویژگی پنجم:کلیدهای سخت افزاری قابل تنظیم

اسمارت فون وان پلاس 2 دارای کلیدهای سخت افزاری است که توسط نرم افزار گوشی تنظیم می شود . دکمه های خازنی این گوشی خیلی راحت تنظیم می شوند و می توانید این دو دکمه را به دکمه برنامه های اخیر تغییر دهید .

5

ویژگی ششم : سنسور اثر انگشت

در پایین نمایشگر وان پلاس 2 سنسوری موجود است که به کاربر اجازه می دهد با لمس و فشار دادن دکمه به گوشی وارد شود . این ویژگی به وان پلاس 2 امنیت و قدرت بخشیده است .

6

ویژگی هفتم :ویژگی های بالای سخت افزاری

اسمارت فون وان پلاس 2 دارای پردازنده اسنپ دراگون 810 v2.1 می باشد . این گوشی با رم 4 گیگابایتی و حافظه ذخیره سازی 16 تا 64 گیگابایتی ، دوربین 13 مگاپیکسلی و باتری 3300 میلی آمپری شناخته می شود و از دو سیم کارت همزمان پشتیبانی می کند .

7

ویژگی هشتم :رام OxygenOS

این اسمارت فون از رام اکسیژن به جای سیانوژن استفاده می کند . این سیستم عامل اندروید است اما قابلیت های بیشتری دارد .

8

ویژگی نهم :اسلایدر هشدار

این قابلیت که در سمت چپ وان پلاس 2 تعبیه شده به کاربران امکان می دهد که بین سه حالت مختلف صدا سوییچ کنند .

9

ویژگی دهم : سیستم StyleSwap

این سیستم به کاربر وان پلاس 2 امکان می دهد که خیلی راحت قاب پشتی گوشی را عوض کند . قاب های وان پلاس 2 در مدل های مشکی ماسه سنگ ، بامبو ، چوب بلسان بنفش  ، مشکی زردآلویی و کولار وجود دارد .

10

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم