امروز:4 اردیبهشت 1403

اسمارت فون جدید شیائومی با صفحه نمایش خمیده معرفی خواهد شد

شرکت شیائومی یکی از بزرگترین تولید کنندگان گوشی های هوشمند در چین است که در سال جاری میلادی چند اسمارت فون از جمله Mi Note و فبلت Mi Note Pro به بازار عرضه کرده است . شیائومی هنوز برای عرضه اسمارت فون Mi 5  و فبلت Mi 5 Plus زمان دارد .

به احتمال زیاد اسمارت فون Mi 5 در ماه آینده عرضه می شود و پس از آن در آبان ماه فبلت Mi 5 Plus عرضه خواهد شد . البته باید منتظر ماند و ببینیم شیائومی چه زمانی اسمارت فون جدیدش را به بازار عرضه می کند و به احتمالات و شایعات اعتمادی نیست . طبق آخرین اخبار تصویری از گوشی جدید شیائومی منتشر شده است که مانند گلکسی اس 6 اج دارای صفحه نمایش خمیده می باشد .

با آریامونز همراه باشید …

اخبار جدیدی به گوش می رسد که شیائومی قرار است اسمارت فون جدیدی با کد Arch عرضه کند . پیش از این اخبار مشابه ای شنیده بودیم اما برای اولین بار تصاویری از این اسمارت فون با صفحه نمایش خمیده منتشر شده است .

`

این اسمارت فون دارای صفحه نمایش خمیده می باشد و با وجود حاشیه زیاد نمایشگر و شباهت زیاد به گوشی Mi 3 شیائومی نمی توان از صحت این تصویر مطمئن بود . این اسمارت فون به احتمال زیاد نمایشگر 5 اینچی دارد .

این گوشی در سال 2015 به دست کاربران نمی رسد زیرا پیش از آن باید اسمارت فون های Mi 5 , Mi 5 Plus شیائومی معرفی و عرضه شود . شاید هم این شرکت موفق چینی در اواخر سال 2015 این اسمارت فون جدید با صفحه نمایش خمیده را عرضه کند .

 

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم