امروز:9 فروردین 1403

گوشی اکسپریا +Z5 سونی با نمایشگر QHD و دوربین 20.7 مگاپیکسلی اسفندماه عرضه خواهد شد

شایعات زیادی درباره اسمارت فون های جدید شرکت سونی به گوش می رسد که نشان می دهد این شرکت می خواهد از رقبای خود پیشی بگیرد و در بازار اسمارت فون ها به جایگاه خوبی برسد . این شرکت می خواهد پرچمدار منحصر به فردی را در اسفندماه سال جاری به بازار عرضه کند .

بعد از این که خبر عرضه اکسپریا سی 5 اولترا ، اکسپریا زد5 و زد 5 کامپکت منتشر شد حالا نوبت به اکسپریا زد 5 پلاس رسیده است . با آریامونز همراه باشید تا مشخصات فنی این اسمارت فون جدید سونی را معرفی کنیم .

Leaksfly که یکی از فاش کننده های معتبر اطلاعات است درباره اسمارت فون اکسپریا زد 5پلاس نیز اطلاعاتی منتشر کرد . این اسمارت فون بر طبق گفته ی او دارای نمایشگر 5.7 اینچی QHD با رزولوشن 1440*2560 پیکسل می باشد که چگالی پیکسلی 515 پیکسل در هر اینچ دارد . پردازنده آن نیز اسنپ دراگون 820 شرکت کوالکام است .

این گوشی دارای رم 4 گیگابایت و حافظه داخلی 32 گیگابایت می باشد . دوربین اصلی آن 20.7 مگاپیکسل و دوربین جلویی که مختص تصاویر سلفی است 8 مگاپیکسلی است که تصاویر با کیفیت بالایی را به کاربر خواهد داد . نمایشگر اسمارت فون اکسپریا زد5 پلاس حاشیه ای ندارد و دارای سنسور اثر انگشت می باشد . به احتمال زیاد این گوشی نیز مانند سری های قبلی ضد غبار و ضد آب خواهد بود .

نظر شما درباره این اسمارت فون جدید چیست ؟ آیا با مشخصات فنی اعلام شده می تواند به عنوان یک پرچمدار بزرگ به بازار رقابتی اسمارت فون ها وارد شود ؟

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم