امروز:9 فروردین 1403

دریافت مکالمه هدیه ایرانسل تا 100 برابر مبلغ خرید با وارد کردن کدهای شگفتی

کد شگفتی‌های اپراتور دوم ارتباطی” با قابلیت دریافت اعتبار مکالمه معادل ۱۰۰ برابر مبلغ خرید، به مشترکان سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل ممکن شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مشترکان سیم‌کارت‌های اعتباری اپراتور دوم تلفن همراه کشور می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری ویژه #1*4444* و پیگیری منوهای سامانه هوشمند با توجه به میزان مکالمه معمول خود یک طرح پیشنهادی منحصر به خودشان را مشاهده و با انتخاب آن، 100 برابرِ هزینه پرداختی، اعتبار مکالمه ایرانسلی دریافت کنند.

Irancell-Offer

به عنوان مثال، مشترکان با پرداخت 200 تومان در روز هشتم مردادماه، 20 هزار تومان اعتبار مکالمه ایرانسلی تا 31 مردادماه، بعد از اولین تماس خود دریافت خواهند کرد.

با توجه به اینکه از زمان خرید این پیشنهاد، تنها تا پایان همان ماه فرصت استفاده از 100 برابر اعتبار مکالمه داخل شبکه هدیه برای مشترک فراهم است، توصیه می‌شود مشترکان در روزهای ابتدایی ماه از این سرویس استفاده کنند تا زمان بیشتری برای بهره‌‌مندی از هدیه آن ماه را در اختیار داشته باشند.

بسته مذکور مختص خود مشترک است و با شماره‌گیری کد #1*4444*، بسته مربوط به خود فرد نمایش داده می‌شود. این بسته‌ها با توجه به میزان مصرف مشترکان بروزرسانی می‌گردند و میزان  این شارژ 100 برابری، تا اعطای “یک ماه مکالمه رایگان” افزایش می‌یابد.

مشترکانی که از طرح‌های تعرفه رنگی یا جزیره هوشمند ایرانسل استفاده می‌کنند، می‌توانند به طور همزمان از این طرح استفاده نمایند.

کارشناس علوم کامپیوتر تخصص در شبکه های کامپیوتری، امنیت شبکه، مسیریاب های شبکه و ...