امروز:7 اردیبهشت 1403

گوشی آیفون از هواپیما سقوط کرد و سالم ماند

بعد از معرفی اسمارت فون ها یک تست رایج سقوط انجام می گیرد که طرفدارانی دارد . جدیدا این تست جدید و عجیب روی گوشی آیفون اپل انجام شده است و گوشی آیفون از هواپیما به پایین سقوط کرده است . با آریامونز همراه باشید …

جدیدترین تست سقوط گوشی آیفون توسط بن ویلسون انجام شده است . او مدیر شرکت Gas است که در هواپیمای شخصی اش در حال مسافرت بود و تغییرات فشار هوا سبب شد درب هواپیما 7 سانتی متر باز شود و گوشی آیفون ویلسون به پایین سقوط کرد . او در آن هنگام متوجه سقوط گوشی نشد و وقتی بعد از نشستن هواپیما تمام چمدان هایش را گشت اثری از آیفون پیدا نکرد .

درست است گوشی آیفون ارتفاع 2835 متری را سقوط کرده بود و با نرم افزار Find my iPhone ردیابی و پیدا شد . ویلسون گفت این گوشی در منطقه ی اطراف تگزاس پیدا شد .

1

جان کیدول ، قائم مقام فروش شرکت گس است که به همراه مدیرش ، آقای ویلسون به این منطقه رفتند و موبایل آیفون رئیس را پیدا کردند . روی لبه های این گوشی خراشی ایجاد شده بود اما هنوز هم در قاب محافظ Juice Pack  شرکت Mophie باقی مانده بود و بدون هیچ مشکلی کار می کرد .

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم