امروز:10 فروردین 1403

تا پایان سال 2015 نکسوس شرکت ال جی و هواوی عرضه خواهند شد

در نیمه دوم سال همیشه اسمارت فون های جدید زیادی به بازار عرضه می شود و حالا قرار است دو نکسوس جدید عرضه شود نکسوس اول برای شرکت ال جی و نکسوس دوم را شرکت هواوی عرضه خواهد کرد . با این که شایعات زیادی درباره این دو گوشی منتشر شده است اما هنوز نمی دانیم با چه مشخصات فنی رونمایی می شوند . منبع Gizmochina مشخصات این دو گوشی را منتشر کرده  است که راجع به نکسوس شرکت ال جی است . با آریامونز همراه باشید …

بنا بر شایعات اسمارت فون نکسوس شرکت ال جی دارای نمایشگر 5.2 اینچی و رزولوشن FullHD می باشد که از پردازنده اسنپ دراگون 620 استفاده کرده است . این گوشی دارای رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی است و به یک باتری 3180 میلی آمپری مجهز شده است .

این گوشی از شارژ بی سیم ، بلوتوث و NFC هم پشتیبانی می کند . دوربین اصلی آن 13 مگاپیکسلی با لنزهای 6 عنصر f/1.8 با لرزشگر اپتیکال و فوکوس لیزری می باشد و دوربین جلویی که مختص تصاویر سلفی است 4 مگاپیکسلی می باشد .

از نکسوس شرکت چینی هواوی اطلاعات زیادی نداریم . این گوشی به احتمال زیاد دارای نمایشگر 5.7 اینچی WQHD با بدنه فلزی می باشد . دوربین اصلی آن 20 مگاپیکسلی است و از شارژ بی سیم نیز پشتیبانی می کند .

نکسوس شرک ال جی باید ارزان قیمت تر باشد اما باید تا عرضه رسمی این دو نکسوس صبر کنیم تا ببینیم نکسوس ال جی و هواوی با چه مشخصات و چه قیمتی به دست کاربران خواهد رسید .

آیا نکسوس های ال جی و هواوی برای شما جذابیت دارند ؟ نظر شما در این باره چیست ؟

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم