امروز:31 فروردین 1403

وان پلاس پرچمدار جدید خود را با نام وان پلاس 3 یا وان پلاس 2 اس عرضه نمی کند

مدیر شرکت وان پلاس اعلام کرد که تا آخر سال 2015 وان پلاس جدیدی را به بازار عرضه خواهد کرد . او اطلاعاتی در این باره منتشر نکرده است اما شایعاتی درباره نام این اسمارت فون به گوش می رسد . با آریامونز همراه باشید …

اما شرکت وان پلاس به هوادارن خود خبر داده که نام گوشی جدید این شرکت وان پلاس 2 اس و یا وان پلاس 3 نخواهد بود . تایید شده است که این گوشی نسل بعدی وان پلاس 2 نمی باشد و به احتمال زیاد این گوشی جدید وان پلاس نسخه ی مینی وان پلاس 2 با نام وان پلاس مینی می باشد . پیش  از این مدیرعامل وان پلاس اعلام کرده بود که می خواهد محدوده ی اسمارت فون هایش را توسعه دهد .

پس می توان احتمال داد که وان پلاس به دنبال شیوه اپل نبوده و اسمارت فون جدید نسل بعدی وان پلاس 2 نیست . البته وان پلاس با این کار نمی خواهد به پرچمدار قبلی خود بی توجهی کند و اکنون در حال طراحی پرچم دار جدید خود می باشد .

وان پلاس اعلام کرد وان پلاس 1 تا آخر سال 2015 به فروش خود  ادامه می دهد زیرا بعد از آن اسمارت فون جدید وان پلاس به همراه وان پلاس 2 به فروش خواهد رسید .

نظر شما درباره گوشی های وان پلاس چیست ؟ آیا این شرکت در عرضه اسمارت فون موفق بوده است ؟

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم