امروز:10 فروردین 1403

عکس‌هایی منتسب به نمونه‌ی اولیه Lumia 950XL فاش شدند

فردی تصاویری از فبلت پرچمدار لومیا 950XL مایکروسافت منتشر کرده است و ادعا می کند این گوشی در دست اوست . با آریامونز همراه باشید …

بعد از عرضه سیستم عامل ویندوز 10 ، مهندسان این شرکت بزرگ روی نسخه موبایلی این سیستم عامل تمرکز کرده اند و  می خواهند تا پایان سال 2015 این گوشی را به صورت نهایی عرضه کنند . قطعا این سیستم عامل جدید با یک موبایل پرچمدار عرضه می شود . شایعاتی مطرح شده که دو گوشی Lumia Talkman , Lumia Cityman گوشی های پرچمدار درون شرکتی هستند و ماه آینده عرضه می شوند .

این دو گوشی با نام های لومیا 940 و لومیا 940XL عرضه می شوند . برخی شایعات می گویند پرچمداران آینده شرکت مایکروسافت نام لومیا 950 و لومیا 950XL دارند. فردی تصاویری منتشر کرده و ادعا می کند که فبلت مایکروسافت در دست اوست . البته این گوشی نمونه اولیه است و مشخصات و ابعاد آن هنوز قطعی نشده است .

لومیا 950XL طبق این شایعه دارای نمایشگر 6 اینچی با رزولوشن 1440*2560 پیکسل  ،پردازنده اسنپ دراگون 810 و رم 3 گیگابایتی می باشد . این فبلت جدید مایکروسافت دوربین اصلی 20.7 مگاپیکسلی با فلش سه گانه دارد و USB آن نوع سی می باشد .

دو پرچم دار جدید مایکروسافت به احتمال زیاد آبان ماه سال جاری رونمایی خواهند شد.

1

2

3

4

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم