امروز:9 فروردین 1403

شرکت ال جی نکسوس خود را با اندروید Pay در ماه اکتبر عرضه خواهد کرد

شایعات زیادی از سری جدید گوشی های نکسوس گوگل شنیده ایم و انتظار داریم این گوشی های جدید توسط گوگل معرفی شود . یکی از نکسوس ها را شرکت چینی هواوی و دیگری را شرکت ال جی عرضه خواهد کرد . هواوی امروز ویدئویی را از نکسوس خود منتشر کرد و شایعات زیادی درباره نکسوس ال جی به گوش می رسد در حالی که هنوز عرضه این اسمارت فون ال جی به صورت رسمی تایید نشده است .

گزارش تازه ای از کره جنوبی منتشر شده که می گوید اسمارت فون نکسوس شرکت ال جی با اندروید Pay اکتبر سال جاری ( مهرماه 1394 )عرضه خواهد شد . با آریامونز همراه باشید …

سرویس اندروید Pay گوگل در ماه ژوئن در مراسم I/O 2015 به صورت رسمی معرفی شد . این سرویس گوگل همانند اپل Pay و سامسونگ Pay می باشد . گوشی نکسوس شرکت ال جی از این سرویس پرداخت اندرویدی پشتیبانی می کند . این سرویس باعث شده که گوشی های نکسوس ال جی و هواوی از سایر گوشی ها متمایز شوند . این سرویس پرداخت گوگل مانند اپل Pay از فناوری ارتباط حوزه نزدیک (NFC) استفاده می کند و مانند سرویس پرداخت سامسونگ از دو فناوری NFC و انتقال امن مغناطیسی (MST) پشتیبانی نمی کند .

شرکت ال جی و گوگل هنوز به صورت رسمی زمان عرضه نکسوس را اعلام نکرده اند اما برخی شایعات می گویند نکسوس هواوی صفحه نمایش 5.7 اینچی دارد و  نکسوس ال جی با نمایشگر 5 اینچی در اکتبر سال جاری عرضه می شود .

 

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم