امروز:10 فروردین 1403

اسمارت فون جدید بلک بری با سیستم عامل اندروید عرضه می شود

ماه پیش تصاویری از اسمارت فون بلک بری ونیز منتشر شد و در تصویر مشخص شد این گوشی با یک کیبورد QWERTY عرضه می شود و تصویری دیگر گوشی بلک بری را بدون کیبورد نشان داد .

اکنون رندرهای جدیدی از این گوشی در اینترنت منتشر شده که یکی از این تصاویر ظاهر و شکل بلک بری اندرویدی را نشان می دهد . این اولین اسمارت فون تولیدی شرکت بلک بری است که قرار است از سیستم عامل متن باز اندروید استفاده کند و ماه ژوئن نیز این خبر توسط الدار مورتازین وبلاگ نویس حوزه فناوری اطلاعات اعلام شده بود که بلک بری جدید با سیستم عامل اندروید عرضه می شود .

در تصویر آیکون های اندرویدی گوشی روی صفحه Home نمایش داده می شود و علاوه بر آن آیکون پلی استور گوگل نیز  حضور دارد . با آریامونز همراه باشید …

در رندر جدیدتر ساختار داخلی دوربین این گوشی نشان داده شده است که تاکید می کند بلک بری جدید با دوربین اصلی 18 مگاپیکسلی عرضه می شود . این دوربین به تکنولوژی فوکوس خودکار مجهزشده و قطعا مانند دوربین اصلی بلک بری پاسپورت لرزش گیر اپتیکال خواهد داشت .

گوشی بلک بری ونیز از کروم کست استفاده می کند و این قابلیت به لطف استفاده از اندروید است زیرا سیستم عامل بلک بری 10 از این دستگاه پشتیبانی نمی کند . پس شایعات درباره استفاده بلک بری از سیستم عامل اندروید درست خواهد بود .

هنوز اطلاعات زیادی از این گوشی منتشر نشده است اما با همین حد اطلاعات انتظار داریم این گوشی در ماه نوامبر توسط اپراتورهای  AT&T و T-Mobile عرضه شود . بلک بری ونیز دارای صفحه نمایش 5.4 اینچی با لبه های خمیده می باشد که رزولوشن 2560*1440 پیکسل دارد .

این گوشی از چیپست شش هسته ای اسنپ دراگون 808 استفاده می کند و به پردازنده گرافیکی آدرنو 418 و رم 3 گیگابایتی مجهز شده است .

1 2 3 4

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم