امروز:7 اردیبهشت 1403

درساخت گوشی های 50 دلاری از پلتفرم اندروید وان استفاده خواهد شد

شرکت گوگل برای تولید اسمارت فون های پایین رده و ارزان قیمت خود از سیستم عامل اندروید وان استفاده می کند . این شرکت برای ساخت اسمارت فون 50 دلاری خود از این پلتفرم استفاده می کند . بر طبق گزارشی از مدیر عامل منطقه جنوب شرقی آسیا در هفته های آینده پیشرفت بیشتری درباره استفاده از این پلتفرم انجام می شود . با آریامونز همراه باشید …

مدیر بخش آسیای جنوب شرقی گوگل با نام Rajan Anandan می گوید گوگل در حال توسعه و پیشرفت بخش گوشی های اندروید وان می باشد . با پیشرفت های حاصل شده تا هفته های آینده پلتفرم اندروید وان یکی از بهترین انتخاب ها برای اسمارت فون های 50 دلاری خواهد شد .

در بازار کنونی تلفن های 20 دلاری هم موجود است اما پیشرفته نیستند . اگر پلتفرم اندروید وان در اسمارت فون های 50 دلاری استفاده شود کاربران رغبت بیشتری برای خرید خواهند داشت .

به جز گوگل دیگر سازندگان گوشی های پایین رده هم از اندروید وان استفاده می کنند و گوگل سخت افزار و نرم افزار را به خوبی در این گوشی های پایین رده و ارزان کنترل می کند و سبب می شود با استفاده از این پلتفرم گوشی های ارزان قیمتی به دست کاربران برسد .

 

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم