امروز:9 فروردین 1403

گوگل اندروید پی را همزمان با عرضه نکسوس 5 معرفی می کند

اکنون اپل پی به کابران سرویس می دهد و شرکت گوگل نیز می خواهد همزمان با اسمارت فون نکسوس 5 ، اندروید پی را نیز عرضه کند .  شرکت گوگل از تجربه و سابقه خوب ال جی در بازار رقابتی کشورهای پیشرفته استفاده کرده و قصد دارد اندروید پی را در مراسم ال جی معرفی کند و در واقع معرفی اندروید پی را در مراسم این شرکت مناسب تر از مراسم معرفی نکسوس هواوی می داند .

با آریامونز همراه باشید …

اخباری منتشر شد که نکسوس 5 ال جی با سنسور اثر انگشت معرفی می شود . حالا از کره جنوبی خبر رسیده که گوگل سرویس اندروید پی را در مراسم معرفی نکسوس 5 ال جی عرضه می کند . قبل از این گوگل این سرویس اندروید را به عنوان سرویس جدید گوگل والت در کنفرانس توسعه دهندگان رونمایی کرده بود و حالا می خواهید اندروید پی را برای رقابت با اپل پی عرضه کند . اپل پی مدت زیادی است به بازار وارد شده و کاربران از آن استفاده می کنند . گوگل می خواهد با اپل وارد رقابت شود و این بار شاهد رقابت بین ارشدهای دنیای فناوری در حوزه دیگری هستیم .

نکسوس 5 قبلی هم شرکت ال جی ساخته است که استقبال خوبی از آن شد و  حالا نسل جدید این اسمارت فون عرضه می شود که با سنسور اثر انگشت معرفی می شود و به عنوان کاندیدای اصلی اندروید پی می باشد . منابع کره ای می گویند نکسوس 5 شرکت ال جی از اندروید پی استفاده می کند .

ال جی از بازار آمریکا و اروپا شناخت خوبی پیدا کرده است و گوگل از این فرصت ال جی استفاده می کند و می خواهد اندروید پی را با تولید ال جی به صورت رسمی معرفی و عرضه کند .

ال جی در طراحی نکسوس 5 از ایده های ال جی جی 4 استفاده نکرده است و همین امر باعث جذابیت این گوشی شده است . شرکت ال جی می خواهد با طراحی جدید برای کاربران جذابیت ایجاد کند تا کاربران بیشتری را به خود جذب کند .

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم