امروز:6 اردیبهشت 1403

ترفند های استفاده بهتر از گوشی های هوشمند

در دنیای امروزی گوشی های هوشمند همیشه همراه ما هست و از ترفند های این گوشی ها و کمک هایی که می توانند در مشکلات به ما داشته باشند بی خبر هستیم. امروز در آریامونز قصد معرفی این ترفند ها داریم تا بهتر از پیش از گوشی های خود استفاده کنیم. با آریامونز همراه باشید.

ممکن است گاهی اوقات وقتی به گوشی خود نیاز فوری دارید شارژ باتری ان به پایان برسد و شما را کلافه کند. این مواقع اگر کابل شارژر را همراه دارید نگران نداشتن اداپتور آن نباشید .می توانید از تلویزیون ،لپ تاپ یا کامپیوتر برای شارژ کردن آن استفاده کنید.

photo_2015-08-10_23-42-47
می توانید مقصد مورد نظر خود را در تلفن همراه مشخص کنید و خیالتان راحت باشد که در اتوبوس یا مترو و … از مقصد خود جا نمی مانید .این ویژگی در reminder در سیستم عامل ios و google در اندروید قابل دسترسی است.
با استفاده از تلفن همراه خود می توانید ادرسی را که میخواهید share کنید و برای دوستانتان ارسال کنید تا در گوگل مپ به راحتی ان را باز کنند و ببینند.

ساخت پایه برای گوشی

شما می توانید از قاب نوارهای قدیمی استفاده کنید و برای تلفن همراه خود نشیمن گاه بسازید.

photo_2015-08-10_23-42-52استفاده از گوشی در کنار دریا

وقتی میخواهید به ساحل یا جاهایی بروید که امکان کثیف شدن گوشی شما وجود دارد ان را داخل نایلون های ziploc قرار دهید .

photo_2015-08-10_23-42-56افزایش صدای گوشی

زمانی که می خواهید از گوشی خود برای شنیدن موزیک بدون استفاده از هندزفری استفاده کنید برای زیاد شدن صدای ان ،گوشی را داخل یک لیوان خالی قرار دهید .

افزایش نور چراغ قوه ی گوشی

شما می توانید از یک بطری نیمه پر استفاده کنید و ان را روی نور چراغ قوه گوشی قرار دهید تا یک چراغ قوه قوی تر داشته باشید .

photo_2015-08-10_23-43-04